قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

درخواست روسیه برای استفاده از حریم هوایی ایران و عراق

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اینترفکس، مسکو خواستار استفاده از حریم هوایی ایران و عراق برای پرتاب موشک های کروز شده است.

یک منبع گزارش داد مسکو درخواست خود را برای انجام این کار به ایران و عراق تقدیم کرده است. 

اینتر فکس همچنین مدعی شد روسیه بمب افکن های راهبردی توپولف ۲۲ ام خود را در ایران مستقر کرده است.

کلاه سبزهای ارتش ایران چگونه وارد جنگ سوریه شدند؟

طبق قانون، از جمله وظایف ارتش، «داشتن آمادگی جهت همکاری با سپاه پاسداران در کمک به ملل مسلمان و مستضعف غیر معارض با جهان اسلام، در دفاع از خود در برابر تهدید و تجاوز نظامی بنا به درخواست آنان و بنا به دستور» است.

کلاه سبزهای ارتش ایران چگونه وارد جنگ سوریه شدند؟

ادامه مطلب ...

جزئیات اقدامات و ماموریت‌های کلاه‌سبزها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر نوذر  نعمتی فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نزاجا (نوهد) با اشاره به مأموریت‌های این تیپ اظهار کرد: مأموریت‌ کلی تیپ نوهد نفوذ از راه‌های هوا، زمین، دریا در پشت منطقه هدف و بنا به دستور سلسله مراتب است.

جزئیات اقدامات و ماموریت‌های کلاه‌سبزها








 
ادامه مطلب ...

فواید انجام دادن کارهای منزل برای مردان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهتر است بدانید انجام کارهای منزل فقط منحصر به خانم ها نیست و آقایان نیز باید در انجام دادن آن ها به همسرانشان کمک کنند، چون هم موجب تحکیم روابط میان زوجین و هم باعث سالم ماندن بیشتر آقایان می شود!

بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها انجام کارهای خانه می‌تواند سبب حفظ سلامت بدن شود.

فواید انجام دادن کارهای منزل برای مردان

 








ادامه مطلب ...

برتری ایران، اسرائیل را وادار به برقراری روابط دیپلماتیک با اعراب کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در این باره نوشت: افزایش نگرانی‌درباره برتری و نفوذ ایران در خاورمیانه به ویژه در سوریه، عراق و یمن، موجب شده اسرائیلی‌ها محتاطانه با قدرت‌های جهان عرب از جمله با آن‌هایی که روابط دیپلماتیک نیز ندارند، درباره امور امنیتی رایزنی کنند. 

«دوری گلد» معاون وزیر امور خارجه اسرائیل به فایننشال تایمز گفت: کشورهای سنی عرب به طور فزاینده‌ای خاورمیانه را از منظر اسرائیل می‌بینند.





  ادامه مطلب ...

دبیرکل حزب الله لبنان؛ سپاسگزار ایران و سوریه هستیم

سید حسن نصرالله گفت: از همه کشورهایی که در کنار مقاومت ایستادند و پشتیبانی تاریخی آنها از مقاومت، سپاس و قدردانی می کنیم.


ادامه مطلب ...

رسانه‌ها تاثیر بسیاری در ارتقای توان بازدارندگی دفاعی کشوردارند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش رسانه‌ها در شناساندن این نیرو به مردم گفت: زمانی که رسانه‌ها به صحنه آمدند، خبرنگاران توانستند مظلومیت نیروی دریایی ارتش را از بین ببرند و این نیرو را به خوبی در میان مردم بشناسانند.

  ادامه مطلب ...

ارتش و سپاه بسیجی هستند و رقابت آنها تنها در تولید امنیت برای کشور است

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: امروز فضای مجازی علاوه بر مزایایی که دارد می‌تواند خطرناک هم باشد و شما می‌بینید که شایعه در این فضا چقدر سریع گسترش پیدا می‌کند بنابراین باید جایگزین مناسب برای شبکه‌های مجازی ایجاد کنیم و این تنها وظیفه دولت یا دیگر ارگان‌ها نیست و ما در مجموعه نظامی خودمان هم باید تلاش کنیم و عزیزان روحانی می‌توانند در این بخش به ما کمک زیادی کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به شیطنت‌های دشمنان در ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح گفت: همه ارتشی‌ها و سپاهی‌ها بسیجی هستند و تنها جایی که با هم رقابت می‌کنند تولید امنیت بیشتر برای کشور است.

سامانه S300 تا پایان سال 95 به طور کامل تحویل ایران می‌شود

محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در گفت وگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره آخرین وضعیت قرارداد سامانه دفاعی اس 300 میان ایران و روسیه، گفت: خوشبختانه شاهد این هستیم که دولت روسیه به تعهدات خود در اجرای قرارداد تحویل سامانه اس300 به خوبی عمل کرده است.

وی افزود:  براساس اطلاعات کسب شده، این سامانه به صورت کامل تا پایان سال 95 به ایران تحویل داده می‌شود. 
 

عضو هئیت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قطعا اجرای کامل و درست قرارداد تحویل سامانه اس 300، به گسترش روابط و تعاملات ایران و روسیه در تمام جهات و موضوعات کمک شایانی می کند، تاکید کرد: این درحالی است که ما امروز شاهد سطح روابط استراتژیک دو کشور هستیم.


S300 تا پایان سال 95 به صورت کامل تحویل ایران می‌شود

"ترشی شور" معجزه می کند

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، نوعی شور خانگی به همراه غذای اصلی در بین اهالی کشور آلمان وجود دارد که برای سلامت بدن و جلوگیری از بروز بیماری های قلبی و ابتلا به سرطان بسیار مفید است.
 
گفتنی است، طرز تهیه این شور بسیار آسان است و مردم کشور آلمان به دلیل مصرف آن همراه غذاهای خود از سلامتی بیشتری نسبت به مردمان سایر کشورهای جهان برخوردار هستند.
 
ادامه مطلب ...