قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

پیرزن 75 ساله کل قرآن را حفظ کرد!

حاجیه خانم سعدیه، بانوی مراکشی مقیم اسپانیا در سن ۷۵ سالگی با وجود سختی‌ها و مشکلات، توانست کل قرآن را حفظ کند.

ادامه مطلب ...

اهتزاز پرچم مسجد مقدس جمکران بر فراز برج میلاد

در پایان این مراسم، نشان خادمی مسجد مقدس جمکران به چمران رییس شورای شهر و درویش پور مدیرعامل برج میلاد از طرف مسجد مقدس جمکران اعطا شد.

ادامه مطلب ...

اقدام جنگ‌طلبان آمریکا با واکنش تند ایران روبه‌رو خواهد شد

سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی در واکنش به این رجزخوانی‌ها و تهدیدات پوشالی جمعی از سیاستمداران آمریکا، گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری بر منطقه خلیج فارس اشراف و احاطه دارند.
وی تأکید کرد: شرایط نظامی و امنیتی امروز خلیج فارس به گونه‌ای است که نیروها و امکانات دشمن کاملاً در تیررس نظامیان ایران قرار دارند.
سردار جزایری هشدار داد: چنانچه جنگ‌طلبان آمریکایی و اذناب آنها اقدامی ناپخته و غیرحرفه‌ای انجام دهند، حتماً با واکنش تند رزمندگان اسلام روبرو خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در زمینه دفاع و امنیت با کسی شوخی ندارد و هر اقدامی را که بخواهد امنیت کشور را دچار مخاطره کند، قاطعانه پاسخ خواهد داد.



آمریکایی‌ها ابر زورگو هستند و به هیچ تعهد و امضایی پایبند نیستند/

فرمانده کل ارتش ایران گفت: آمریکایی‌ها نه ابر قدرت بلکه ابر زورگو هستند و به هیچ تعهد و امضایی پایبند نیستند و ما امروز در حال مقابله با تهدیدات بی‌مهار و بی‌تعهد هستیم.


  امیر سرلشکر عطاالله صالحی ظهر امروز در بازدید از منطقه دوم دریایی ولایت در جمع دریادلان این منطقه در جاسک گفت: خداوند تبارک و تعالی را سپاسگزارم که امروز توفیقی داد که خدمت شما عزیزان در این منطقه باشم.




 
ادامه مطلب ...

چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟

تقریبا تمام کسانی که با میگرن سر و کار دارند می‌دانند که این پدیده چقدر دردناک است. میگرن آن‌قدر دردناک است که شاید آن را برای دشمنانتان هم آرزو نکنید. بنابراین طبیعی است که افراد مبتلا به میگرن به دنبال راه‌حلی برای آن باشند. 
اخیرا مشخص شده که کمبود ویتامین ب در بدن با افزایش احتمال میگرن در ارتباط است. از این رو، تمام کسانی که با میگرن درگیر هستند باید به دنبال جذب بیشتر ویتامین ب باشند.

چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟


 



 

ادامه مطلب ...

حضرت آدم چند سال عمر کرد؟/محل دفن کدام پیامبر بعد از گذشت 1500 سال از فوت تغییر کرد؟

آدم(ع)بیم این را داشت که بعد از مرگش، قابیل به جان یکی دیگر از پسرانش سوء قصد کند.


 

 







ادامه مطلب ...

شهر ارواح در نزدیکی تهران + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در شمال غرب تهران در دامنه ی کوه البرز پیر، طبیعت تصویر عجیب و ترسناکی از سنگها بوجود آورده و دامنه ای از ارواح سنگی را به نمایش می گذارد که هر بیننده را محو تماشای خود می کند. این دامنه بسیار جالب و زیباست و انگار شخصی با ظرافت خاصی آنها را بوجود آورده است.


شهر ارواح در نزدیکی تهران + عکس

ادامه مطلب ...

هدف نداجا جلوگیری از ایران هراسی و ثبات امنیت در عرصه بین‌المللی است

امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما اظهار داشت: هفتم آذرماه روز پیروزی عملیات مروارید است که به روز نیروی دریایی نام گذاری شده است، این روز روزی است که 67 روز پس از آغاز جنگ تحمیلی به کشور، عملیات مروارید با موفقیت به پایان رسید و از آنجا که نتایج ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد به عنوان روز نیروی دریایی نام گذاری شد.

هدف نداجا جلوگیری از ایران هراسی و ثبات امنیت در عرصه بین‌الملل است/ آمریکا را کدخدای جهان نمی‌دانیم/ وجود اختلاف میان نیروی دریایی ارتش و سپاه را تکذیب می‌کنم