قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

آغاز جشن بزرگ نیکوکاری در سراسر کشور

علی محمد ذوالفقاری معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مدیران مدارس امروز با تبیین جایگاه انفاق و کمک به هم نوعان کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و والدین آنان را جمع آوری می‌کنند، گفت: فردا نیز در دومین روز جشن نیکوکاری همکاران کمیته امداد با استقرار در میادین و معابر عمومی پذیرای کمک‌های مردمی خواهند بود.


آغاز جشن بزرگ نیکوکاری در سراسر کشور

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ویژه برنامه‌های جشن نیکوکاری از امروز به مدت سه روز در مقاطع مختلف برگزار می‌شود تا هدایا و کمک‌های نفدی مردم نیکوکار کشورمان را جمع آوری کند.

وی با تاکید بر اینکه خیران می‌توانند با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی کمک‌های نقدی خود را به حساب کمیته امداد واریز کنند، افزود: امسال خیران در حوزه‌های مختلف مانند خیران حوزه مسکن، سلامت، آموزش، درمان، جهیزیه و معیشت می‌توانند به یاری نیازمندان بشتابند.


 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سومین و آخرین روز از جشن بزرگ نیکوکاری که در روز جمعه برگزار خواهد شد طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ائمه جمعه در خطبه‌های نماز با اشاره به برگزاری این جشن بر لزوم مشارکت در جشن نیکوکاری تاکید خواهند کرد.

وی افزود: در پایان نماز جمعه نیز با اسقرار صندوق‌های جمع آوری کمک‌های مردمی، کمک‌های نمازگزاران و مشارکت آنان در این جشن سراسری جمع آوری می‌شود.

 لازم به ذکر است؛بر اساس اعلام مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) میزان مشارکت و کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.