قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

دستیابی به فناوری‌های راهبردی مدرن ادامه دارد

ستاد کل نیرو‌های مسلح روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در بیانیه‌ای با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، دفاع مقدس را الگوی مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان برشمرد و تقارن آغاز هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) را یادآور روز‌های حماسه و ایثار رزمندگان اسلام با تأسی به فرهنگ ناب و عظیم عاشورا دانست.

در  بیانیه‌ ستاد کل نیرو‌های مسلح آمده است: فرارسیدن هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی مقطع تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله قدرت‌های استکباری علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند و از صحنه‌های آموزنده و الهام‌بخش آن عبرت بگیرند.


دستیابی به فناوری‌های راهبردی مدرن همچنان ادامه دارد

هدف قرار گرفتن اتاق عملیات متجاوزان در ساحل غربی یمن توسط پهپاد قاصف

منابع یمنی روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه از عملیات پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع متجاوزان در ساحل غربی یمن خبر دادند.

یک منبع وابسته به یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن گفت: اتاق عملیات متجاوزان در ساحل غربی یمن پس از رصد دقیق با پهپاد قاصف ۱ هدف قرار گرفته است.

همزمان منابع یمنی از دفع یورش مزدوران وابسته به آل سعود در منطقه حیفان در استان تعز خبر دادند و اعلام کردند: ارتش و کمیته های مردمی یمن یورش مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی را در تعز دفع کرده اند.

هدف قرار گرفتن اتاق عملیات متجاوزان در ساحل غربی یمن توسط پهپاد قاصف

هدف قرار گرفتن اتاق عملیات متجاوزان در ساحل غربی یمن توسط پهپاد قاصف

فرمانده جدید قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا منصوب شد

انتصاب فرمانده جدید قرارگاه جنوب‌غرب نزاجامراسم تودیع و معارفه فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در اهواز که با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی برگزار شد.

فرمانده جدید قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا منصوب شد

«عراق جدید» یک عضو اصیل و مؤثر در محور ایران

«عراق جدید» یک عضو اصیل و مؤثر در محور ایرانروزنامه اینترنتی رأی الیوم با اشاره به انتخاب رئیس جدید پارلمان عراق نوشت انتخاب محمد الحلبوسی به منزله پیروزی دیگری برای ایران و شکست دیگری برای آمریکاست که بیش از یک تریلیون دلار برای حمله به عراق هزینه کرد و عراق جدید، عضو مؤثری در محور ایران خواهد بود.

 

روزنامه اینترنتی رأی الیوم که از لندن به روز می شود با اعلام این مطلب در سرمقاله خود نوشت: نکته تأمل برانگیز آن است که علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران نخستین کسی بود که پس از انتخاب محمد الحلبوسی به عنوان رئیس جدید پارلمان عراق به وی تبریک گفت.

«عراق جدید» یک عضو اصیل و مؤثر در محور ایران

پایان شیرین بلندقامتان در مرحله نخست گروهی.ایران ۳- فنلاند ۲

لحظه به لحظه با دیدار تیم ملی والیبال ایران و فنلاندآخرین روز از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۸ امروز برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ به مصاف تیم ملی فنلاند رفت.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار با پیراهن قرمز رنگ در زمین حاضر شد و فنلاندی ها در این دیدار آبی پوش بودند.

قضاوت این مسابقه بر عهده یوری یورتیز از کشور دومنیکن و مامر الکابوب از کشور الجزایر بود.

شکست والیبال فنلاند مقابل ایران

وزیر دفاع دریافت نشان درجه یک فتح را به «دریادار سیاری» تبریک گفت

به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی اعطای نشان درجه یک فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا به امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، طی پیامی این افتخار و موفقیت را به وی تبریک گفت.

ظریف: دیگر وقتمان را برای مذاکره مستقیم با آمریکا هدر نمی‌دهیم

ه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران در جریان گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل از کشورهای اروپایی خواست تا با توجه به اقدام  «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خروج از توافق هسته‌ای با ایران اقدام مثبتی صورت دهند وی همچنین اقدامات کشورش در سوریه را قابل توجیه دانست.