قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

ارشد نظامی ارتش در جنوب‌شرق کشور:

جانبازان دوران دفاع مقدس، سند مظلومیت و ایثار در تاریخ انقلابند

 

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت:جانبازان دوران دفاع مقدس، سند مظلومیت و ایثار و از جان گذشتگی در تاریخ انقلاب هستند که همه ما وظیفه داریم در تکریم این عزیزان کوشا باشیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از فارس، ، امیر سرتیپ دوم غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با حضور در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع گهرزمین کرمان با تعدادی از جانبازان حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق ضمن پاسداشت مقام شامخ جانبازان و ارج نهادن به ایثار و جانفشانی‌هایی که در طول سالیان دفاع مقدس متحمل شدند، خاطرنشان کرد: خدمت به جانبازان و رسیدگی به امور ایثارگران از محبوب‌ترین عمل نزد خداوند است که اجر بسیار زیادی دارد.
  امیر سرتیپ دوم غلامعلیان افزود: جانبازان دوران دفاع مقدس، سند مظلومیت و ایثار و از جان گذشتگی در تاریخ انقلاب هستند که همه ما وظیفه داریم در تکریم این عزیزان کوشا باشیم.
ارشد نظامی ارتش در جنوب‌شرق کشور عنوان کرد: تقدیر از خانواده جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس که دوران جوانی خود را در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در راستای دفاع از سرحدات جمهوری اسلامی ایران سپری کردند و امروز با توجه به شرایط جسمانی که دارند جز وظایف و مسؤولیت‌هایی است که بنیاد شهید کشور در حال انجام است و ما هم به‌عنوان مسؤولان نیروهای مسلح وظیفه داریم در راستای تکریم این عزیزان خدمت‌شان برسیم، موارد و مشکلاتشان را از نزدیک ببینیم و تا آن‌جایی که می‌توانیم برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه این جانبازان دارای تنوع نیرویی از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند، خاطرنشان کرد: از نزدیک مشکلاتشان را بررسی کردیم و امیدواریم از ظرفیت‌هایی که ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد نهایت استفاده را در راستای کمک به زیست بهتر این عزیزان انجام دهیم.
امیر سرتیپ دوم غلامعلیان یادآور شد: تفاهم‌نامه‌ای در جهت آسایش و رفاه هرچه بهتر این عزیزان به امضا رسید و ان‌شاءالله با این حضور خود بتوانیم تحولی در این منطقه به وجود بیاوریم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.