امنیت ضامن پیشرفت کشور است + تصاویر

فرمانده نداجا در ادامه سفر خود صبح امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت زیرساخت‌های این منطقه و سواحل مکران قرار گرفت.
 
اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر
در جریان این بازدید امیر سیاری در جمع نیروهای این منطقه اظهار داشت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است، اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
وی افزود:معیار برقرای امنیت پایدار در کشور نیروهای مسلح است که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند .  
لازم به ذکر است منطقه پسابندر نقطه صفر مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان است و یکی از پایگاه‌های مهم اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

پارلمان بلژیک تحریم تسلیحاتی عربستان را پیشنهاد کرد

 ، رسانه های محلی بلژیک گزارش دادند اکثریت فدرال روز سه شنبه در پارلمان این کشور پیشنهاد کرد تجارت سلاح با عربستان سعودی خاتمه یابد.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از بلژیک، در پی پیوستن عربستان به کمیسیون امور زنان سازمان ملل متحد و تنش های ایجاد شده پس از آن دیدیه ریندرز وزیر امور خارجه بلژیک اوایل ماه جاری میلادی بازنگری در روابط بلژیک و عربستان را پیشنهاد کرده بود.
رادیو تلویزیون فرانسه زبان بلژیک اعلام کرد: «در پیشنهاد ارائه شده از سوی حزب سبز، لغو تمام روابط تجاری میان دو کشور و 38 متمم ارائه شده است.»
اگر پیشنهاد حزب سبزها رد شود، پیشنهاد توقف تجارت سلاح با عربستان با تمرکز بر واحدهای فدرالی انجام می شود. به ویژه پارلمان منطقه والون بلژیک نه تنها خواهان تحریم عربستان از سوی بلژیک، بلکه از سوی تمام اتحادیه اروپاست.

حمله به قدرت موشکی سپاه صهیونیست‌ها را ذوق‌زده کرد

محافل و رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سخنان خلاف امنیت ملی ...درباره قدرت موشکی ایران استقبال کردند.

...از اینکه سپاه پاسداران به هنگام تهدید آمریکا و اسرائیل، زرادخانه‌های موشکی ایران را به نمایش گذاشته بود، اظهار ناخرسندی کرده و آن را کارشکنی در مقابل برجام خوانده بود!

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل در این زمینه نوشت:  ... در مناظره‌های انتخاباتی، سپاه پاسداران را متهم کرد که با نوشتن شعار علیه اسرائیل روی موشک‌ها، اقدام به مانع‌تراشی در توافق هسته‌ای کرده است. او گفت چرا شهرهای زیرزمینی موشک را نشان دادند؟

روزنامه جروزالم‌پست هم با برجسته کردن سخنان ... نوشت؛ او تندروها را متهم به اخلال در توافق هسته‌ای کرد و گفت نباید روی موشک‌ها نوشته می‌شد «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود».

 

آموزش‌وپرورش ملزم به اجرای سند تحول بنیادین شد/

2030

 رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: بر اساس ماده ۷۹ برنامه ششم توسعه، وزارت آموزش و پرورش باید فقط سند تحول بنیادین را اجرا کند و اجرای سند ۲۰۳۰ از نظر قانونی لغو است.

سند آموزش ۲۰۳۰ یونسکو چیست؟/ دلایلی که نباید به سند یونسکو خوشبین بود

 

ادامه نوشته

دولت بدون در نظر گرفتن نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ۲۰۳۰ یونسکو را پذیرفت

پارسانیا

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دولت بدون دریافت نظر از شورای عالی انقلاب فرهنگی جلساتی برای اجرایی ساختن سند ۲۰۳۰ برگزار کرده و این شورا نیز پس از پذیرفتن این سند متوجه آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ تردیدی نیست که بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تدوین و ابلاغ سیاست‌های نظام به‌عهده رهبر معظم انقلاب است و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در جریان پذیرش سند 2030 قرار می‌گرفت؛ اما متأسفانه دولت بدون اعلام به این شورا و دریافت نظرات از اعضای آن، این سند را پذیرفته و در جهت اجرایی ساختن آن حرکت کرده‌اند که عملی غیرقانونی است.

عکس/ تغییر به نفع این آقازاده‌ها!

انسانهای بزرگ قامتشان بلندتر نیست، خانه شان بزرگتر نیست، ثروتشان هم بیشتر نیست، آنها قلبی بزرگ و نگاهی مهربان دارند.

ماجرای 4 جاسوس در مذاکرات برجام ؛

افسران - ماجرای 4 جاسوس در مذاکرات برجام ؛ فتح الفتوح شیخ حسن!

حضور تعیین کننده

افسران - حضور تعیین کننده

منتفی شدن تهدیدات دشمن بعد از برجام دروغ است

مصلحی در شیراز

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه برخی‌ها ادعای این را داشتند که جلوی تهدیدات دشمن را گرفته و از وقوع جنگ جلوگیری کرده‌اند گفت: ما هر موقع که از رسانه‌های مختلف اخبار را دنبال می‌کردیم همیشه گزینه نظامی دشمن روی میز بود و کشور را تهدید می‌کردند.  پس چگونه جلوی تهدیدات دشمن را گرفتید.منتفی شدن تهدیدات دشمن بعد از برجام دروغ است. در صورتی که حضور پررنگ مردم در صحنه‌ها موجب حفظ نظام و انقلاب شده است.

توان موشکی هیچ ارتباطی با برجام ندارد/

سردار جزائری

 

سردار جزایری ضمن بی‌ارتباط دانستن توان موشکی با موضوع برجام، اظهار داشت: ارتقاء توان موشکی جمهوری اسلامی در راستای سیاست‌ها و تدابیر کلان نظام در حال انجام است و بنا بر اعترافات صریح استراتژیست‌ها و کارشناسان نظامی و سیاسی داخلی و خارجی، وجود پایگاه‌های زیرزمینی و موشکی یک عامل مهم بازدارندگی دفاعی برابر تهاجمات دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران محسوب می‌شود.

سردار جزایری تصریح کرد: ما مجدداً  به نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تأکید و توصیه می‌کنیم که از ورود مناقشه‌آمیز به مسائل مهم و حساس نظامی و دفاعی کشور و دادن آدرس‌های غیرصحیح و نادرست به مردم اجتناب ورزند.

عربستان ده‌ها میلیارد دلار تسلیحات از آمریکا خریداری می‌کند

  به نقل از خبرگزاری رویترز، در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده به عربستان سعودی، دو کشور در حال مذاکره برای نهایی کردن قراردادهای ده‌ها میلیارد دلاری خرید تسلیحات هستند.

به نوشته رویترز به نقل از منابع آگاه، سامانه دفاع موشکی تاد؛ سامانه نرم افزاری C2BMC (که برای کنترل و فرماندهی و ارتباطات در جنگ به کار می رود) و همچنین یک بسته تجهیزات ماهواره ای، بخشی از تجهیزاتی است که به عربستان فروخته خواهد شد.

خودروی زرهی برادلی و تانک ام109 نیز بخشی دیگر از بسته مورد مذاکره را تشکیل می دهند.

در آستانه‌ی روز کار و کارگر

افسران - در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار

انتخابات، امنیت ملی را تأمین میکند
حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین

رهبرانقلاب، امروز: عمده حرف بنده با مردم است. مردم عزیز ما باید بدانند که حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده است، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است؛ اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد بود.

روز ارتش ج.ا.ا بر همه ارتشیان با صفا و  ولایت مدار ما مبارک باد

امروز 29 فرور از سوی امام خمینی روز ارتش  ح.ا.ا نامگذاری شده است واقعیت ان است آنچه که  انچه ما مردم ایران امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی سترگ مرداني  است که سمبل برقراري امنيت واسايش بوده و در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند. 29فروردین روزارتش وحماسه آفرینی های نیروزی زمینی قهرمان بر همه شما نيك مرد شايسته و راد مرد ارتشي مبارک باد.  درود بیشمار بر شما  و خانواده محترمتان ارتشی عزیز دوستون داریم
مدریت  وب پاتوق یاران

ارتش آماده مقابله با هرگونه ماجراجويي دشمنان است

  •  
سرلشکر صالحي: ارتش آماده مقابله با هرگونه ماجراجويي دشمنان است

 فرمانده کل ارتش گفت:ارتش جمهوري اسلامي از آمادگي لازم براي مقابله قاطع با هرگونه ماجراجويي‌هاي بدخواهان عليه ايران اسلامي برخوردار است

اعتراف جاسوس دستگیر شده آمریکایی به پروژه انحراف زنان وخانواده ها



 🔺جانشین اطلاعات سپاه پاسداران:

نزار زاکا جاسوسی که با یک واسطه به اوباما وصل بود،

بعد از دستگیری اعتراف کرد که ماموریت ویژه او پیگیری

انحراف هدفمند در حوزه زنان و خانواده بود.

معیار را با نامزدهای انتخاباتی پیش رو


💢اگر دو نفر از اصحاب خاص امیرالمومنین برای انتخابات نامزد شوند، شما به کدام یک رای نمیدهید؟
💠مالک اشترنخعی یا کمیل؟چرا؟        
✅چرا به مالک اشتر رای میدهیم؟
 در واقع سوال مهمتر این است که  چرا به کمیل رای نمیدهیم؟
✅دعای کمیل معروف را امام علی(ع) به همین جناب کمیل بن زیاد تعلیم داد.
📌هر دوی این شخصیتها، انسانهای خوبی هستند،اما مگر انسان خوب، الزاما سیاستمدار و مسوول خوبی هم هست؟
هر دوی اینها، در بسیاری از مراتب و مقامات شاید هم سطح باشند.
✅✅اما چرا به کمیل رای نمیدهیم؟

⚠️مساله اینجاست.

✅تاریخ را بخوانید:👇👇👇

✍🏼در سال ۳۹هـ. ق. کمیل بن زیاد از جانب امیرالمؤمین (علیه السلام) به فرمانداری شهر هیت منصوب شد. پس از مدتی خبر به وی رسید که یاران معاویه به فرماندهی «سفیان بن عوف» قصد یورش به هیت را دارند، به خیال اینکه آن‌ها در «قرقیسا» هستند، بدون اجازه امام علی (علیه السلام) ۵۰ نیروی مسلح را برای دفاع در شهر گذاشت و خود و یارانش به طرف آنجا حرکت کرد، تا در جنگ پیشدستی کرده باشد. سپاهیان معاویه از فرصت استفاده کرده به هیت حمله کردند و به غارت پرداختند. امام علی (ع) نامه‌ای به کمیل بن زیاد نوشت و او را سرزنش کرد.

✅ناراحتی و گلایه امام علی(ع) از کمیل:
📌سستی انسان در انجام کارهایی که بر عهده اوست، و پافشاری در کاری که از مسؤولیّت او خارج است، نشانه ناتوانی آشکار، و اندیشه ویرانگر است. اقدام تو به تاراج مردم «قرقیسا» در مقابل‌‌ رها کردنِ مرزهایی که تو را بر آن گمارده بودیم و کسی در آنجا نیست تا آنجا را حفظ کند، و سپاه دشمن را از آن مرز‌ها دور سازد، اندیشه‌ای باطل است. تو در آنجا پلی شده‌ای که دشمنان تو از آن بگذرند و بر دوستانت هجوم آورند، نه قدرتی داری که در کنار تو نبرد کنند، و نه هیبتی داری که از تو بترسند و بگریزند، نه مرزی را می‌توانی حفظ کنی، و نه شوکت دشمن را می‌توانی درهم بشکنی، نه نیازهای مردم دیارت را کفایت می‌کنی، و نه امام خود را راضی نگه می‌داری.

✅اما نظر امام علی(ع) در مورد مالک اشتر:
📌«مالک! مالک چه بود! به خدا اگر کوه بود کوهی بود جدا از دیگر کوهها و اگر سنگ بود سنگی بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد،
خدا رحمت کند مالک را، او برایم چنان بود که من برای رسول خدا صلی الله علیه و آله بودم.


💠آدم خوب بودن دلیل بر نماینده، ریاست جمهوری و یا سیاستمدار خوب بودن نیست.
💠حکومت اسلامی، مالک اشتر می خواهد.
💠مالک اشتر سپر بلای علی(ع) بود.

📌به همین دلیل رهبر انقلاب فرمودند:

 💠آدمهایی را انتخاب بکنند که وقتی رفت در آن مسند نشست -حالا آن مسند هرچه باشد؛ چه مسند عضویّت در مجلس خبرگان باشد یا در مجلس شورای اسلامی باشد یا ریاست جمهوری باشد- خودش را سپر بلای مشکلات کشور قرار بدهد، فانی در خدمات و مصالح و منافع عمومی مردم باشد، کشور را به دشمن نفروشد، مصالح کشور را برای رودربایستی با این و آن زیر پا نگذارد؛ باید این را انتخاب کنند. این میشود یک انتخابات خوب.

📌این نظر و معیار را با نامزدهای انتخاباتی پیش رو مقایسه کنید.   

قهرِ مردم بر سر فتنه گران  همیشگی ست...

 

افسران - قهرِ مردم بر سر فتنه گران آوار همیشگی ست...

قهرِ مردم بر سر #فتنه_گران آوار همیشگی ست...

بجای جبران سوزاندن جوان مردم وسط خیابان طلبکار شده و درخواست #آشتی_ملی میکنند

نقشه شوم دستگاه اطلاعاتی ترکیه برای تجزیه سوریه

 دستگاه اطلاعات ترکیه با سیاست‎های اردوغان در حمایت از گروه‌های تروریستی هم‎راستا و متحد است.در حقیقت دولت، ارتش و دستگاه اطلاعات ترکیه از سال 2011 میلادی یک اراده جدی برای نابود کردن زیرساخت ها و نظام سوریه داشته اند که تاکنون این دسیسه  به نتیجه نرسیده است. 

ادامه نوشته

#همه_می_آییم

 

افسران - #همه_می_آییم

#رهبرمعظم انقلاب : مردم پاسخ آمریکا را در 22 بهمن خواهند داد

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

  شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بازتاب دادند. 

خبرگزاری رویترز نوشت آیت‌الله خامنه‌ای روز سه شنبه در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را از پا در بیاورد و فلج کند. 
 
رویترز در ادامه نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، روز سه شنبه ضمن رد هشدارهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به تهران برای توقف آزمایش‌های موشکی ایران،‌ از ملت این کشور خواست با شرکت گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز جمعه، پاسخ تهدیدات ترامپ را بدهد. 

هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند

فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب دیدار کردند

 همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایشان در این دیدار فرمودند: رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟ او بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند، [ترامپ] می‌گوید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان می‌دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می‌گیرد. 

اعتراف کدخدا...

افسران - اعتراف کدخدا ....

انقلاب توپخانه‌ای نیروهای مسلح با نسل جدید «فجر 5»/

با توجه به اینکه نصب بالک در سر جنگی موشک‌ها پیش از این روی موشک‌های مشهوری چون فاتح 110 و عماد تجربه شده بود، طراحی و تولید راکت هدایت‌شونده با کلاهک خاص، کاملا در دسترس متخصصان ایرانی بوده است.

انقلاب توپخانه‌ای نیروهای مسلح با نسل جدید «فجر 5»/ نصب کلاهک خاص روی راکت هدایت‌شونده ایرانی +تصاویر

ادامه مطلب

این حرکت نیروی هوایی آن روز، یک ستاره‌ی راهنما است

 

این حرکت نیروی هوایی آن روز، یک ستاره‌ی راهنما است برای کلّ کسانی که در این مجموعه هستند و در آینده خواهند بود. الحمدلله نیروی هوایی بعد از آن حادثه هم نشان داد که در خطّ مستقیم و خوبی حرکت میکند؛ حقّاً و انصافاً این‌جور است

عبرت‌های انقلاب اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری چیست؟

همه جنگنده ها و تیز پروازان نهاجا آماده پرواز و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند

فرمانده پایگاه شهید فکوری گفت: هیچ پرنده زمین گیر در پایگاه فکوری وجود ندارد و همه جنگنده ها و تیز پروازان آماده پرواز و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند.

 

ادامه نوشته

مردم از روی منطق در مقابل آمریکا "ایستاده‌اند. "

افسران - مردم از روی منطق در مقابل آمریکا

جسارت ایران در نبردهای دریایی افزایش یافته است

فرمانده ناو آمریکایی "یو‌اس‌اس ماهان" اذعان کرد توان واکنش دریایی ایران موجب نگرانی است.

ادامه نوشته

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تایید کرد

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تاکید کرد

سردار حسین  دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روز ملی فناوری فضایی گفت: امروز دو دستاورد در این حوزه از سوی رئیس جمهور رونمایی شد.

وزیر دفاع با اشاره به اظهارنظرهای رسانه‌های خارجی در رابطه با تست‌های موشکی ایران گفت: فعالیت موشکی ما هیچ مغایرتی با برجام و قطعنامه 2231 ندارد و همگی در ادامه برنامه‌های جاری‌مان بوده است.

وی افزود: برنامه‌های خود را در تولید اقلام دفاعی برای دفاع از اهداف و منافع ملی‌مان آنگونه که برنامه‌ریزی کرده‌ایم اجرا می‌کنیم، هیچ اراده‌ای نمی‌تواند برنامه ما را تحت تأثیر قرار دهد.

نظر امام خمینی درباره قطع رابطه با آمریکا

افسران - نظر امام خمینی درباره قطع رابطه با آمریکا

با بال سوخته هم میتوان پر کشید!

 
افسران - با بال سوخته هم میتوان پر کشید!


به امید روزی که پاساژی به نام شهدای پلاسکو ساخته شود و پوشاکی خدا پسندانه به خاطر این جوانمردان مرد به دست مردم داده شود