قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید

افسران - اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید
یهودیان ارتدوکس، عروسک سرباز اسرائیلی و پرچم اسرائیل را در خود اسرائیل به آتش کشیدند

ان شاءالله اسراییل از  درون در حال تجزیه است .

باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید و تسلیم نشود و در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های دشمان کشور ایستادگی کند.

باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید/ با هرگونه بی‌حرمتی به سربازان برخورد می‌کنم


ادامه مطلب ...

ورود هواپیمای مخوف روسی به سوریه

برخی منابع از ورود هواپیمای «آ50 او» یا رادار پرنده روسی که به عنوان مخوف ترین هواپیمای نظامی روسیه نیز معرفی شده است به سوریه خبر دادند.

ورود هواپیمای مخوف روسی به سوریه

آل‌سعود تشنه کشتار و خونریزی است

 پایگاه اینترنتی العهد لبنان نوشت: اقدامات عربستان در عوامیه، تشدید محاصره ساکنان این منطقه و ویران کردن خانه ها و مساجد این منطقه بار دیگر خوی کشتار و خونریزی آل سعود را نشان می دهد اما جامعه جهانی و در راس آن آمریکا نه تنها از این اقدامات آل سعود چشم پوشی می کند بلکه واشنگتن با فروش میلیاردها دلار سلاح به ریاض در جنایات آن شریک است.  
این پایگاه اینترنتی نوشت: تشنه کشتار و خونریزی بودن، ویژگی رژیم آل سعود است و حمله به منطقه عوامیه و محاصره آن از چند روز پیش تاییدی بر این موضوع است. این رژیم جام خشم خود را بر این منطقه و ساکنان بی دفاع آن می ریزد، جوانان و کودکانش را می کشد و به خانه های این منطقه حمله و مساجد آن را ویران می کند. علاوه بر این آب و برق ساکنان این منطقه را بدون هیچ توجیه به حقی قطع می کند؛ گویی این رژیم به علت شکست های خود در سوریه و یمن و منطقه با کشتن مردم آن و ریختن خونهای آنها انتقام می گیرد، بدون اینکه جامعه بین المللی واکنشی به آن نشان دهد.
العهد: تشنه کشتار و خونریزی بودن، ویژگی رژیم آل‌سعود است

بدون کارت ملی هم می توانید رای بدهید

سیف اله ابوترابی؛ سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم بدانند برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری  نیازی به داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیست.
 
وی افزود: فقط به همراه داشتن شماره کارت ملی و اصل شناسنامه الزامی است.
 
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: زمان صدور کارت ملی هوشمند را به حداقل یک ماه رسانده ایم اما بازهم با این وجود صدور کارت ملی هوشمند را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کرده ایم.


بدون کارت ملی هم می توانید رای بدهید

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم/

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه سمینار تخصصی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه درباره اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پخش شده از صدا و سیما سخنانی را مطرح کرده و معتقد بودند که قوه قضاییه با فساد دولت قبل برخورد نکرده و در برخورد با پرونده وزیر آموزش و پرورش تبعیض‌آمیز رفتار کرده است، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از مناظرات و برخی صحبت‌های اخیر مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آن‌ها داده خواهد شد.


برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم

دستگیری یک تیم تروریستی ضد انتخابات توسط وزارت اطلاعات

افسران - دستگیری یک تیم تروریستی ضد انتخابات توسط وزارت اطلاعات + فیلم
 دستگیری یک تیم تروریستی ضد انتخابات توسط وزارت اطلاعات  
*وزارت اطلاعات ساعتی قبل با منتشر کردن ویدیویی از دستگیری یک گروه تروریستی با ماموریت التهاب در انتخابات خبر داد،  

ارتش ایران در فهرست 25 ارتش قدرتمند جهان+ لیست

به نقل از نشریه «آلگماینر»، تازه‌ترین رده‌بندی که تحلیلگران مسائل نظامی روز گذشته (جمعه) در وبسایت «گلوبال فایر پاور» منتشر کردند، نشان می‌دهد ارتش ایران در میان 25 ارتش قدرتمند نخست جهان قرار دارد.

ارتش ایران در فهرست 25 ارتش قدرتمند جهان+ لیست



 






ادامه مطلب ...

آخرین اخبار معافیت سربازی را اینجا بخوانید

سازمان نظام وظیفه عمومی شاهد اخباری از جمله فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خرداد بوده است.

از فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خرداد

با کمک ایران و حزب الله هر کس که توافق آتش بس را نقض کند، هدف قرار می دهیم

شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد: بشار اسد -- رییس جمهور سوریه -- در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «او ان تی» بلاروس گفت من خسته نشده ام و عقب نشینی نخواهم کرد.

رئیس جمهور سوریه افزود پیشنهاد روسیه برای ایجاد مناطق عاری از تنش و درگیری در سوریه به صورت اصولی یک ایده مناسبی است.
 
بشار اسد با بیان اینکه از طرح ایجاد مناطق عاری از تنش دفاع خواهد کرد گفت با حمایت ایران و جنبش حزب الله آنهایی را که تلاش خواهند کرد توافق درباره ایجاد این مناطق را نقض کنند، هدف قرار خواهیم داد.
 
وی افزود ایجاد مناطق عاری از تنش فرصتی در اختیار عناصر مسلح مخالف قرار می دهد تا سلاح هایشان را زمین بگذارند و روند آشتی با دولت را در پیش گیرند.

«دُری اصفهانی» در حال محاکمه است

«دُری اصفهانی» در حال محاکمه است
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد  گفت: برخی مدعی بودند جاسوسی دری‌اصفهانی در موضوع مذاکرات برجام دروغ است اما وی به اتهام جاسوسی در حال محاکمه است. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در حال حاضر چند جلسه از دادگاه دری اصفهانی برگزار شده و اعترافات وی به زودی منتشر خواهد شد. 
کریمی قدوسی تاکید کرد: بنده خواهان این هستم که مردم با طوماری از قوه قضاییه بخواهند تا اعترافات دری اصفهانی منتشر شود. 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم اعترافات دری اصفهانی درباره پشت پرده‌های برجام بسیار تکان‌دهنده خواهد بود.

شهرهای موشکی ضامن امنیت شهرک‌های صنعتی است

سرلشکر جعفری

  سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم دانش آموختگی  دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به پیروزی‌های پی در پی جبهه انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه، راهبرد کنونی دشمن علیه ملت را «فشار اقتصادی» دانست.

اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند، قطعا سیلی خواهد خورد

مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

در این مراسم، حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به عوامل اقتدار کشور و ملت ایران و علت مخالفت بدخواهان با این عوامل اقتدار، به تبیین «اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت» دشمنان نظام اسلامی پرداختند و با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش موجودِ کشور در منطقه پرآشوب، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که مورد هدف قدرت های استکباری نیز قرار دارد، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را به چند موضوع مهم از جمله «اعلام صریح و قاطعانه اینکه مسایل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنها است»، سفارش کردند و گفتند: امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.


هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است