قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

امیر سرتیپ حیدری: نیروی زمینی ارتش از فرزندان نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی حمایت می‌کند


فرمانده نیروی زمینی ارتش، در قالب طرح لبیک ۵ (تکریم خانواده‌های نیروی زمینی ارتش) با فرزند نخبه یکی از کارکنان پایور این نیرو دیدار و از وی تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در راستای اجرای طرح لبیک 5 یا امام خامنه‌ای نزاجا با حضور در منزل سرگرد عیسی پیوست از کارکنان عقیدتی سیاسی تیپ 188 زرهی زاهدان از ساجده پیوست، فرزند نخبه علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی ایشان تجلیل کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار گفت: افراد نخبه بی‌شک برای رسیدن به اهداف خود با چالش‌هایی مواجه هستند که غلبه بر این چالش‌ها با استعدادها و توانایی‌هایی که دارند امکان‌پذیر است.
امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه علم و دانش یکی از مهمترین مولفه‌ها در ارتقا آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروهای مسلح است، اظهار کرد: نیروی زمینی  ارتش جمهوری اسلامی ایران، از همه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در تمامی سطوح اعم از کارکنان پایور و خانواده ها و همچنین کارکنان وظیفه، حمایت حداکثری را دارد.
 ساجده پیوست عضو منتخب تیم ملی کشور در رشته تکواندو، نفر برتر عفاف و حجاب استان سیستان و بلوچستان و جزو استعدادهای برتر علمی کشور است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.