قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

انفجار ترامپ

 اعتراضات دهها هزار نفری به قتل «جورج فلوید» شهروند ۴۶ ساله سیاهپوست آمریکا به دست افسر پلیس سفیدپوست شهر «مینیاپولیس» ایالت «مینه‌سوتا» از صبح روز گذشته به وقت محلی همچنان در سراسر ایالات متحده آمریکا ادامه داشت./ کمپین انتخاباتی ترامپ به دلیل نحوه واکنش او به اعتراضات اخیر در آمریکا در وضعیت نابسامانی قرار دارد و دستیاران وی درباره پیرزوزی وی در انتخابات ابراز نگرانی کرده‌اند.
https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1399/03/19/13990319000885637272415185743312_42452_PhotoT.jpg



تیم ارزیابی آموزشی ستاد کل نیرو های مسلح از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بازدید کرد


تیم ارزیابی آموزشی ستاد کل نیرو های مسلح به سرپرستی امیر دریادار دوم خرداد حکیمی و هیئت همراه با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مرکز آموزشی، از نزدیک در جریان برنامه های آموزشی ویژه دانشجویان و اساتید قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم حکیمی، نظارت و ارزیابی بر امور تربیتی، آموزشی و پژو هشی و بررسی آموزش‌های عملی و کاربردی شناورهای آموزشی در دریای خزر به منظور ارتقاء آمادگی رزمی دانشجویان را از اهداف تیم بازرسی آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: حصول اطمینان از اجرای تدابیر، سیاست‌ها،  مصوبات و ضوابط ابلاغی و آیین نامه‌ها، متناسب با نیاز های عملیاتی و ارتقاء رزمی از اهداف دیگر این بازدید است.
دریادار دوم حکیمی افزود: در این بازدید ضمن بررسی اماکن ورزشی و آمادگی جسمانی دانشجویان و کارکنان، مراحل پیشرفت و پیاده سازی نظام جامع تربیت و آموزش و تحقق اهداف و برنامه های راهبردی در زمینه ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) برای آمادگی و مقابله در جنگ های آینده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: بررسی جذب دانشجویان و روش های آموزش نظامی و کیفیت آموزش های عملی دانشجویان برای آمادگی و مقابله در جنگ های آینده و سوابق خدمتی در مناطق عملیاتی و آموزشی اساتید و فرماندهان از جمله سایر اهداف این بازدید است .
 
https://aja.ir/Picture/ShowPicture.aspx?ID=0c7d3bd9-830b-455a-a567-761fac5379d8

رئیس بیمارستان شهید منفرد نیاکی:

ارتش گام به گام با بهداشت و درمان به نبرد با کرونا ادامه می‌دهد
 
 رئیس بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش در اهواز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب کشور وارد میدان شد و اقدامات زیادی را در این زمینه ارائه داد و گام به گام با بهداشت و درمان به نبرد با کرونا ادامه می دهد.
به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از باشگاه خبرنگاران، سینا امینی زاده رئیس بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش در اهواز گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در ۲ حیطه بهداشت و درمان وارد عمل شد و تیم بهداشتی قرارگاه جنوب با مدیریت و برنامه ریزی شهید منفرد نیاکی آغاز به کار کرد.

https://aja.ir/Picture/ShowPicture.aspx?ID=6807ef12-08f3-44fc-bac7-0bb94f31677d
 
ادامه مطلب ...

ارشد نظامی ارتش در استان خراسان جنوبی:

 
 امیر سرتیپ دوم محمودی گفت: علف های هرز بخش کوچکی از پادگان قدیم 04 بیرجند دچار حریق شد که با حضور تیم آتش نشانی به سرعت خاموش شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش ۰۴ بیرجند نیروی زمینی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم محمودی ارشد نظامی ارتش در استان خراسان جنوبی گفت: در هنگام سوزاندن علف‌های هرز و خشک جمع ‌آوری شده، سطح کوچکی از علف‌های پادگان قدیم 04 در زمینی به مساحت تقریبی 250 متر مربع که خالی از هرگونه تأسیسات و افراد بود، دچار آتش‌سوزی مختصر شد که بلافاصله با حضور به موقع تیم آتش نشانی،  مهار و به سرعت خاموش شد و  هیچ گونه خسارتی در پی نداشت و هیچ اصله درخت سبزی نیز دچار آتش سوزی نشد.
وی افزود: پادگان آموزشی 04 از سال 90 از محل قدیم به محل جدید در 30 کیلومتری محور بیرجند کرمان منتقل شده است و پادگان قدیم خالی از هرگونه تأسیسات، تجهیزات و افراد بوده است.
https://aja.ir/Picture/ShowPicture.aspx?ID=3236370d-521b-437c-a970-b34ff2175c68

امیر سرلشکر موسوی از لشکر 58 و تیپ ۱۵۸ شاهرود بازدید کرد

فرمانده کل ارتش با حضور در «قرارگاه عملیاتی لشکر 58» و «تیپ 158» نیروی زمینی ارتش مستقر در شاهرود، از بخش‌های مختلف این یگان‌ها بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در «قرارگاه عملیاتی لشکر 58» و «تیپ 158» نیروی زمینی ارتش مستقر در شهرستان شاهرود، از بخش‌های مختلف این یگانها از جمله نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، علمی و پژوهشی بازدید کرد و آمادگی رزمی این دو یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
فرمانده کل ارتش همچنین از بخش‌های مختلف «تیپ 285 چهل‌دختر» و «آمادگاه مهماتی نعل‌شکنان» بازدید کرد.
دیدار با فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، از دیگر برنامه های امیر سرلشکر موسوی در بازدید از این یگانها بود.
وی در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ 158 نزاجا طی سخنانی گفت: امروز مأموریت اصلی ما، ارتقای توان و آمادگی رزمی است.


https://aja.ir/Picture/ShowPicture.aspx?ID=653eb1ec-abb8-4f9e-bf54-e7dea6820369
 
ادامه مطلب ...