قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

بنر میدان ولیعصر بازطراحی شد +عکس

خانه طراحان انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر طراحی بنر نصب شده در میدان ولیعصر(عج) خبر داد.

در بیانیه خانه طراحان انقلاب اسلامی آمده است:

سلام
«وحدت» مهم‌ترین عامل پیش‌برنده کمپین جام جهانی بود. کمپینی که قرار بود حال مردم را خوب کند! رویکرد «وحدت» از بین ده‌ها مورد دیگر انتخاب شد تا در خدمت نزدیک کردن دل‌ها به همدیگر و کنار گذاشتن اختلافات و تفاوت‌ها باشد. کنار گذاشتن تفاوت‌ها و تحمل کردن همدیگر برای یک هدف بزرگتر؛ پیشرفت کشور عزیزمان ایران…

اما به دلیل برخی سوءبرداشت‌های پیش‌آمده و همچنین سوءاستفاده‌های رسانه‌های بیگانه از این رویداد بزرگ، کاری که قرار بود وحدت را یادآوری کند به صورتی توسط رسانه‌ها عرضه شد که نتیجهٔ معکوس داد. در حالی که این اثر، شروع یک کمپین بزرگ برای حمایت از تیم ملی ایران در جام جهانی بود.

حالا ما تصمیم گرفتیم برای احیا کردن هدف اصلی این کمپین که چیزی جز «در کنار هم بودن و وحدت» نیست، یکی دیگر از آثار این کمپین را در میدان ولی‌عصر«عج» اکران کنیم.

تیتر جالب روزنامه عربستانی بعد از باخت سنگین +عکس

یکی از روزنامه‌های سرشناس عربستانی بعد از باخت سنگین تیم کشورش در بازی مقابل روسیه از تیتر عجیبی در صفحه مجازی خود استفاده کرد.

 شب گذشته تیم ملی عربستان دیدار افتتاحیه جام جهانی روسیه را برابر کشور میزبان انجام داد و در نهایت با تحمل شکست تحقیرآمیز 5-0 به رختکن رفت تا دومین باخت سنگین و تاریخی خود را در جام‌های جهانی تجربه کند.









ادامه مطلب ...

عاقبت رانت‌های برجامی ایران خودرو و سایپا

آسترکی فعال شبکه‌های اجتماعی در انتقاد از قراردادهای انحصاری پسابرجام برای ایران خودرو و سایپا نوشت:

جایزه وطن‌فروشی به اضافه حمایت از دراویش داعشی

دویچه وله آلمان به صادق زیباکلام جایزه دفاع از آزادی ‌بیان داد. زیباکلام نیز این جایزه را به امیرانتظام (جاسوس مرتبط با لانه جاسوسی آمریکا) هدیه کرد.

 روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

زیباکلام که برای دریافت این جایزه به آلمان رفته بود، ضمن سخنانی، جمهوری اسلامی ایران را متهم به نقض حقوق بهائیان، سنی‌ها، دراویش، مسیحیان، اعضای عرفان حلقه و فعالان محیط‌زیست کرد و ضمنا مدعی شد هرچه جمهوری اسلامی ضدآمریکایی‌تر شده، به همان اندازه از آزادی و دموکراسی  دورتر شده است. به عبارت دیگر زیباکلام ادعا می‌کند طیف همسوی با وی که مدعی آزادی و دموکراسی هستند، گرایش به آمریکا دارند(!)

 

خبر ویژه






ادامه مطلب ...

اقامه نماز عید سعید فطر در مساجد یکان های ارتش در سراسر کشور

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، نماز پرشکوه عید فطر با حضور گسترده کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های کارکنان سرافراز ارتش در مساجد یکان ها و کوی های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور اقامه شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، نماز باشکوه عید سعید فطر تهران نیز در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و با حضور میلیونی مردم تهران به امامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اقامه شد.

در این مراسم جمع کثیری از فرماندهان، مسئولان، روحانیون و کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران نماز عید فطر خود را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.

وزیر دفاع عید فطر را به وزرای دفاع کشورهای اسلامی تبریک گفت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن عید سعید فطر را به وزرای کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در پیام ‌های جداگانه ‌ای عید سعید فطر را به وزرای دفاع کشورهای اسلامی عراق، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان، قراقزستان، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، قطر، کویت، عمان، ترکیه، اندونزی و مالزی تبریک گفت.

در پیام تبریک وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران آمده است: در شرایطی که ایالات متحده آمریکا با انتقال سفارت خود به قدس شریف، حمایت عملی و همه جانبه ای را از تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به عمل آورده است، امید آن دارم به برکت این عید خجسته شاهد هوشیاری، اتحاد و همدلی بیش از پیش مسلمانان در برابر طرح ها و توطئه های دشمنان علیه امت اسلامی باشیم

بیرانوند خالق دومین کلین‌شیت در تاریخ جام‌جهانی

بیرانوند با بسته نگه داشتن دروازه اش در بازی با مراکش یک رکورد جاودانه به نام خود ثبت کرد.
ادامه مطلب ...

اولین برد ایران در بازی های اول جام/ یوزها، شیرهای اطلس را به زانو درآوردند

تیم ملی با شکست یک بر صفر مراکش برای اولین بار جام جهانی را با برد آغاز کرد.

 
ادامه مطلب ...

بانک‌ها توان پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی را ندارند/ افزایش قیمت مسکن با نرخ تورم فاصله دارد

پروانه اصلانی معاون دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی  با بیان اینکه نرخ تورم سالیانه کشور ۹ درصد بوده است، گفت: طبق آمارهای ارائه شده نرخ تورم سالیانه در بخش مسکن ۱۲ درصد و نرخ تورم نقطه به نقطه از اردیبهشت سال ۹۶ تا اردیبهشت سال ۹۷ حدود ۳۵ درصد بوده است.

وی ادامه داد: میزان نرخ تورم در فرودین ماه ۱۰.۴ درصد و در اردیبهشت ماه ۱۱ درصد بوده است.
اصلانی با بیان اینکه افزایش قیمت در بازار مسکن اتفاق عجیبی نیست، گفت: مسکن در ۵ سال گذشته رکود سنگینی داشته بنابراین این رشد قیمت طبیعی است.
معاون دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی تأکید کرد: از سال ۹۲ تا ۹۷ نرخ تورم در بخش مسکن ۱۰.۳ درصد و در بخش اجاره ۱۶ درصد بوده است.بنابراین افزایش قیمت مسکن در بازار هنوز کمتر از نرخ تورم واقعی است.
وی با‌ بیان اینکه سیستم بانکی کشور توان پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را ندارد، افزود: تسهیلات صندوق پس انداز یکم نقش موثری در بهبود وضعیت مسکن دارد و با کاهش نرخ سود تسهیلات میزان متقاضیان دریافت افزایش یافته است.بانک‌ها توان پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی را ندارند/ افزایش قیمت مسکن با نرخ تورم فاصله دارد

بازیکنان عربستان سعودی تنبیه می شوند

روزنامه الیوم السابع به نقل از عادل عزت رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، اعلام کرد اعضای تیم ملی فوتبال این کشور به دلیل شکست سنگین مقابل روسیه در مسابقات جام جهانی 2018 جریمه خواهند شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در این اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

روسیه مسابقات جام جهانی را با پیروزی 5-0 مقابل عربستان سعودی آغاز کرد و این شکست تحقیر آمیز مقامات فوتبال سعودی به واکنش واداشت.
عزت گفت: "ما از این شکست بسیار ناراحت هستیم. این نتیجه غیرقابل قبول است، زیرا سطح واقعی آمادگی ما را نشان نمی دهد."

وی افزود: "چند بازیکن جریمه خواهند شد- ازجمله دروازه بان عبداله المایوف، محمد السهلاوی مهاجم و عمر هاوساوی، مدافع تیم."

ترکی بن عبدالمحسن آل الشیخ رئیس اداره کل ورزش عربستان با انتشار ویدئویی در صفحه توییتر خود این بازی را " رسوایی محض" توصیف کرد.

مسابقات جام جهانی 2018 ، روز پنج شنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه در مسکو و بازی افتتاحیه بین روسیه و تیم ملی عربستان سعودی که به برد 5-0 روسیه انجامید، آغاز شد.

بدرالدین: اسرائیل تسلط بر بندر حدیده یمن را هدفی راهبردی در سطح منطقه می داند

دبیر کل جنبش انصارالله یمن گفت رژیم صهیونیستی تسلط بر بندر حدیده را هدفی راهبردی در سطح منطقه می‌داند.

 به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سید عبدالملک بدرالدین -- دبیر کل جنبش انصار الله یمن -- در آخرین سخنرانی خود در شب های ماه مبارک رمضان به بررسی آخرین تحولات مربوط به یمن و جبهه نبرد در شهر و بندر حدیده پرداخت و گفت: اسرائیل تسلط بر بندر حدیده یمن را هدفی راهبردی در سطح منطقه می داند.

وی افزود: ما وارد نبرد محقق ساختن آزادی و مقاومت و مقابله با طاغوت و استکبار در همه جبهه ها شده ایم.