قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصراصفهانی:نیروی پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات روز پیشرو عمل می‌کند


امیر سرتیپ دوم حدادی سامانی گفت: با توجه به تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، نیروی پدافند هوایی ارتش خط مقدم است و پیشرو در مقابله با تهدیدات روز عمل می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصراصفهانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم صبحگاه این منطقه پدافندی، ضمن تبریک فرارسیدن روز پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی یک نیروی آزموده شده در ماموریت‌های عملیاتی است. دهم شهریور ماه سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی، فرصتی است که باید از آن در راستای تبیین نقش این نیروی راهبردی در پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس و پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف استفاده کرد.


  ادامه مطلب ...

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش:سامانه‌های جدید به سازمان رزم پدافند هوایی ارتش ملحق می‌شود


رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش از الحاق سامانه‌های جدید به سازمان رزم پدافند هوایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم صمد آقامحمدی، رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: سامانه‌های ارتقاء یافته پدافندی و سامانه‌های جدید میان‌بُرد و دوربُرد بعد از تست عملیاتی به سازمان رزم این نیرو ملحق می‌شوند.

وی افزود: سامانه‌های شبیه‌ساز کاملا بومی که توسط متخصصان فنی و تلاشگر داخلی ساخته شده و جزو الزامات آموزشی هم است، روند رو به رشد و مطلوبی را در به‌کارگیری سامانه‌های راداری و موشکی به وجود آورده است.


  ادامه مطلب ...

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش


تفاهم نامه همکاری بین مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و معاونت قرآن و عترت اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش امضا شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، تفاهم نامه همکاری بین مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و معاونت قرآن و عترت اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش امضا شد.

این تفاهم‌نامه، در راستای رشد و بالندگی فکری اخلاقی و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مبنی بر نشر و

  ادامه مطلب ...

همه کارکنان و خانواده های ارتش باید افسران جنگ نرم در مقابله با امپراطوری رسانه ای دشمن باشند


امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در نشست با دانشجویان دوره ۳۲ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس ارتش گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های ایشان بایستی با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه ای دشمن حرکت کنند.


  ادامه مطلب ...

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:تکنیک‌هایی که در رزمایش مشترک پهپادی ارتش استفاده شد در دنیا بی‌نظیر است


امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: در رزمایش مشترک پهپادی 1401 ارتش، پهپادها آخرین و به‌روزترین عملیات‌ها را با موفقیت انجام دادند و ابتکارات و تکنیک‌هایی در این رزمایش انجام شد که در دنیا بی‌نظیر است.


  ادامه مطلب ...

معاون اجرایی ارتش تأکید کرد؛نقش‌آفرینی فعالان عرصه دفاع مقدس در حوزه جهاد تبیین


امیر سرتیپ محمودی گفت: حضور در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های آن در جهاد تبیین باید همیشه در دستور کار فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس باشد.

به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی  در بازدید از سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضور در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های آن در جهاد تبیین باید همیشه در دستور کار فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس باشد و با تولید آثار و محتوای فاخر برای جامعه به‌ویژه نسل جوان خود را در جنگ نرم دشمن، مسلح و مجهز کنیم.

  ادامه مطلب ...

ز سوی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش انجام شد؛


اتشریح اقدامات نیروی زمینی ارتش در مسیر کاروان‌های زائران   اربعین حسینی(ع)


امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) این نیرو اقدامات نیروی زمینی ارتش در مسیر کاروان‌های زائران اربعین حسینی(ع) را تشریح کرد.

  ادامه مطلب ...

رونمایی از یادمان 5 شهید خلبان در روستای طره نطنز


با حضور رئیس مرکز تحقیقات راهبردی نیروی هوایی ارتش از یادمان 5 شهید خلبان در روستای طره شهرستان نطنز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، مراسم رونمایی از یادمان ۵ شهید خلبان و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷ شهید روستای طره در شهرستان نطنز با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری، رئیس مرکز تحقیقات راهبردی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

  ادامه مطلب ...

چهارمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم برگزار شد


چهارمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در قم، با محوریت نیروی پدافند هوایی ارتش و حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، چهارمین آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم با محوریت نیروی پدافند هوایی ارتش و با حضور خانواده‌های معظم شهدای ارتش این استان در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

  ادامه مطلب ...