قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

ترس دشمنان؛ گسترش اسلامِ ناب در بین کشور‌های جهان است


به گزارش میثاق نیوز


ترس دشمنان؛ گسترش اسلامِ ناب در بین کشور‌های جهان است


دشمن ستیزی از منظر امام خامنه‌ای ترس دشمنان؛ گسترش اسلامِ ناب در بین کشور‌های جهان است


از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از علل اصلی دشمنی اجانب، گسترش اسلامِ ناب در بین کشور‌های جهان است؛ چرا که آن‌ها پی برده بودند که اگر اسلام و احکام اسلامی در میان مسلمانان جایگاه واقعی خود را پیدا کند و به دیگر کشور‌ها برسد، منافع آن‌ها به خطر خواهد افتاد.


 برچسب ها : ترس دشمنان , رهبر حکیم و فرزانه , میثاق نیوز


  ادامه مطلب ...

چین با موفقیت موشکهای «قاتل ناوهای هواپیمابر» را آزمایش کرد


به گزارش میثاق نیوز


ارتش چین از آزمایش دو موشک پیشرفته خود در دریای چین جنوبی و اصابت به اهداف از پیش تعیین شده خبر داد.


ارتش چین اخیرا دو موشک که به آنها لقب «قاتل ناوهای هواپیمابر» داده شده را با موفقیت شلیک کرد.


 برچسب ها : ارتش چین , قاتل ناوهای آمریکایی , موشک قاره پیما , میثاق نیوز


 

ادامه مطلب ...

فرمانده هوانیروز ارتش عراق:


به گزارش میثاق نیوز


فرمانده هوانیروز ارتش عراق: تلاش ایران برای از بین بردن داعش را فراموش نمی‌کنیم


سرلشکر ستاد سمیر زکی حسین گفت: تلاش رزمندگان و فرماندهان مستشاری ایرانی برای از بین بردن داعش در عراق را فراموش نمی‌کنیم.


سرلشکر ستاد «سمیر زکی حسین» فرمانده هوانیروز ارتش عراق عصر امروز (یکشنبه) در دیدار با امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر گذشته خود به ایران و بازدید از توانمندی‌های دفاعی کشومان اظهار کرد: پیشرفت‌های ایران بسیار خوب است و من نسبت به گذشته واقعا شگفت زده شدم، قدرت تسلیحاتی ایران شگفت‌آور است و ایران برای ما به عنوان کشور دوست و برادر باعث افتخار است.


 برچسب ها : ارتش , تشکر مقامات نظامی عراق از ایران , میثاق نیوز , نابودی داعش , هوانیروز قهرمان 

ادامه مطلب ...


تواضع و فروتنی امیر ارتش تیمسار احمد دادبین


به تازگی ویدئویی در فضای مجازی از امیر سرتیپ احمد دادبین، فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش، منتشر شده که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها داشته است.

این ویدئو که در آژانس املاک گرفته شده نشان می‌دهد که سرتیپ احمد دادبین سعی دارد خانه جدیدی را برای خود اجاره کند تا فرد دیگری بتواند در خانه او زندگی کند.

در این ویدئو فردی می‌گوید خانه‌ای در شأن پیدا کنید که دادبین واکنش نشان می‌دهد: «شأن؟ شأن مأن نداره. شأن دیگه چیه؟ من احمد بسیجی‌ام».

این ویدئو در چند روز گذشته مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

 برچسب ها : ارتش , ارتشی , امیر دادبین , بسیجی , میثاق نیوز ,  

ادامه مطلب ...

وزارت اطلاعات: سرکرده گروهک النضال در چنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) افتاد


سرکرده گروهک النضال مسئول حمله تروریستی خونین ۳۱ شهریور سال ۹۷ اهواز در چنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) افتاد.


به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حبیب فرج الله چعب سرکرده گروهک النضال مسئول حمله تروریستی خونین ۳۱ شهریور سال ۹۷ اهواز در چنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.


وی ناگفته‌هایی از حمله تروریستی خونین اهواز و اقدامات تروریستی دیگری و همچنین ارتباط خود با سرویس امنیتی عربستان را شرح داده است.


انتهای پیام/


چه غذا‌هایی را باید در زمان شیوع ویروس کرونا کنار گذاشت؟


برای حفظ تعادل بدن و درمان ویروس کرونا مصرف برخی از مواد غذایی در این ایام توصیه نمی‌شود.


به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، فیلیپ کوزمنکو، وبلاگ نویس پزشکی در روسیه در مقاله‌ای درباره کاهش میزان مصرف نمک در دوران ویروس کرونا نوشته است، او حفظ تعادل صحیح نمک را برای افراد مبتلا به کووید ۱۹ بسیار مهم می داند.


 بنابراین لازم است که مقدار غذای شور را در رژیم غذایی محدود کرده و الکل را به طور کامل ترک کنیم. به گفته او این راه برای درمان موفقیت آمیز بیماری کرونا بسیار مهم است.


در ادامه مقاله آمده است که اگر  به بیماری کرونا مبتلا شوید، باید تعادل نمک آب را در بدن خود حفظ کرده، از غذا‌های شور پرهیز  و مصرف  ماهی شور، خیار ترشی و ... را کاهش دهید.ددر بیمارستان‌ها، رژیم غذایی کاملاً از قوانین درمان پیروی می‌کند، بنابراین کسانی که در خانه بیمار هستند باید با دقت انتخاب کنند چه چیزی بخورند و بنوشند.


فیلیپ کوزمنکو در پایان گفت: در واقع، علاوه بر کمبود آب، غذای شور باعث افزایش غلظت خون نیز می‌شود که برای ویروس کرونا مضر خواهد بود و باید از آن پرهیز کرد.


چه کسانی در اولویت دریافت واکسن کرونای فایزر قرار دارند؟


به دلیل محدودیت در میزان تولید، گروه‌های خاصی در اولویت دریافت واکسن کرونای شرکت فایزر قرار دارند.


به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، واکسن کرونای فایزر که اعلام شد تا ۹۰ درصد موثر و کارآمد است، در هفته جاری منتظر دریافت مجوز استفاده اضطراری از سازمان غذا و داروی آمریکا است و امکان دارد تا شش روز آینده در دسترس قرار گیرد.


  ادامه مطلب ...

جنگ قره‌باغ؛ آب‌ گل‌آلود برای ماهی‌گیری تکفیری‌ها/ ارتش و سپاه، بیدار در مرزهای شمال‌غرب کشور


باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛


تعدادی از تروریست‌های تکفیری توسط برخی کشور‌ها به منطقه قره‌باغ آورده شده‌اند تا در جنگ قره‌باغ حضور داشته باشند.


به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  چند وقتی است که آتش درگیری ها بین دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه قره‌باغ شعله ور شده و جمهوری آذربایجان برای باز پس گیری اراضی خود در قره‌باغ اقدام کرده است. منطقه قره‌باغ یا به طور دقیق تر ناگورنو قره‌باغ از دیرباز بخشی از اراضی کشور جمهوری آذربایجان بوده و طبق اسناد و شواهد تاریخی محل زندگی مسلمانان و به ویژه شیعیان به شمار می رود که ارمنستان به این منطقه تجاوز کرده و آنجا را به اشغال خود در آورده است.


  ادامه مطلب ...

آغاز طرح شهید سلیمانی بسیج برای مقابله با کرونا


طرح تکمیلی مقابله با کرونا توسط بسیج تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی» بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور آغاز شد.


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح تکمیلی مقابله با کرونا توسط بسیج تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی» بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور آغاز شد.


  ادامه مطلب ...

اجرای بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان نیروهای مسلح


در طرحی با عنوان" طرح آرامش بازنشستگان " نیروهای مسلح به صورت اختیاری می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گیرند.


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح و مدیرعامل بیمه کوثر به منظور ارتقای منزلت و معیشت بازنشستگان نیرو‌های مسلح و نیز آرامش‌خاطر و کاهش دغدغه آن‌ها در بخش هزینه‌های درمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.


سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح در این مراسم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای بخش درمان به ویژه در مراکز درمانی خصوصی این طرح برای بازنشستگان اجرایی شد.


  ادامه مطلب ...

«یتیمان ترامپ»؛ کاربران عربی، حکام عرب را به سخره گرفتند


به گزارش میثاق نیوز



کاربران شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، در واکنش به شکست رئیس جمهور کنونی آمریکا گفتند که حکام عرب، به خاطر این مسئله، یتیم شده‌اند.


زمانی که بسیاری از مردم جهان، پیگیر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا بودند، در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی هشتگ «یتیمان ترامپ» ترند شد.


 برچسب ها : به تمسخر گرفتن سران عربی , میثاق نیوز , کاربران عربی


  ادامه مطلب ...

کدام اصناف از ۲۰ آبان باید تا ساعت ۱۸ فعالیت ک


به گزارش میثاق نیوز


معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ محدودیت و ممنوعیت‌های جدید فعالیت اصناف از ۲۰ آبان را تشریح کرد.


سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با اشاره به تشریح محدودیت و ممنوعیت‌های جدید فعالیت اصناف از ۲۰ آبان اظهار کرد: ضمن ادامه تعطیلی مشاغل گروه ۳ و ۴، واحدهای صنفی گروه شغلی ۲ مشمول محدودیت زمانی برای فعالیت می‌شوند.

 برچسب ها : تعطیلی اصناف , میثاق نیوز , کرونا


  ادامه مطلب ...

ورود پلیس فتا به «چالش‌های غیر اخلاقی»/دستگیری سرشاخه‌های اصلی


به گزارش میثاق نیوز



معاون اجتماعی پلیس فتا از دستگیری سرشاخه‌های اصلی تشویق و ترغیب افراد به انجام ‌چالش‌های غیر اخلاقی خبر داد.


سرهنگ “رامین پاشایی” معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اعلام خبر دستگیری سرشاخه های اصلی چالش‌های غیر اخلاقی ‌اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز فضای سایبر، ایجاد سرگرمی و راه اندازی چالش های مختلف است و کاربران فضای مجازی با پیگیری چالش ها و دعوت به رفتار و گفتمانی خاص، پیگیر تحقق بخشیدن به اهداف خاصی هستند ضمن اینکه دعوت به چالش ها یکی از پیوست های جدانشدنی از فضای سایبر است.


 برچسب ها : #فضای مجازی , میثاق نیوز , پلیس فتا , چالش های غیر اخلاقی

  ادامه مطلب ...

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص):


به گزارش میثاق نیوز


 قاطعانه با نقض‌کنندگان مرزهای کشور برخورد می‌کنیم


رحیم‌زاده گفت: در صورت ورود بدون هماهنگی هر پرنده‌ای به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران، با نقض‌کنندگان مرز‌های کشور برخورد خواهیم کرد.


امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در بازدید از مناطق مرزی شهرستان پارس‌آباد، گفت: در حال حاضر با استقرار تجهیزاتی از یگان‌های پدافند هوایی ارتش   جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در نوار مرزی استان اردبیل و به ویژه شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز، نیرو‌های مسلح جمهوری‌اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند.


 برچسب ها : ارتش , مدافعان آسمان ایران , میثاق نیوز , پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء


  ادامه مطلب ...


کتاب صوتی زندگینامه سردار سلیمانی تولید شد/ پخش از رادیو نمایش


کتاب صوتی «رفیق خوشبخت ما» بر اساس زندگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رادیو نمایش تولید شد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب صوتی «رفیق خوشبخت ما» بر اساس زندگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رادیو نمایش تولید شد.


اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده این مجموعه صوتی گفت: «رفیق خوشبخت ما» بر اساس داستان‌ها و روایت‌های پراکنده از زندگی شخصی، سیاسی حاج قاسم سلیمانی توسط سید عبدالمجید کریمی گرد آوری شده است که هر قسمت آن داستان و روایتی جداگانه دارد.


  ادامه مطلب ...