قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

جشنواره کتابخوانی روشنا با محوریت سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود

سومین دوره جشنواره روشنا با هدف ترویج کتاب‌خوانی و معرفی سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

دفتر نشر معارف با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سومین جشنواره فرهنگی روشنا را برگزار می‌کند.

به گزارش «سبک زندگی اسلامی» سومین دوره جشنواره روشنا با هدف ترویج کتاب‌خوانی و معرفی سبک زندگی اسلامی تا ۴ دی ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این جشنواره در چهار مرحله برنامه ریزی شده که در مرحله نخست از کتاب «زندگی حسینی» نوشته «حجت الاسلام زائری»، «مثبت شهر» به قلم «سمیه اصلانی» و «گزینه‌های روی میز» اثر «ابوالفضل اقبالی» رونمایی شد.

«از گشت ارشاد تا چادر المیرا» «میثاق غلیظ» و «اوقات فراغت» از دیگر کتاب‌هایی هستند که در مرحله آغازین جشنواره سوم کتاب‌خوانی روشنا معرفی شده‌اند.

3249_news.jpg

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره مسابقات می‌توانند با مراجعه به کتاب فروشی‌های سراسر کشور، پاتوق کتاب در ۲۰ استان کشور و یا دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نیز ارسال کد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۵۸۵ نسبت به تهیه کتاب و شرکت در مسابقه اقدام نمایند.

همچنین نسخه الکترونیکی و PDF کتاب‌ها در پایگاه اطلاع رسانی روشنا به نشانی www.roshana.ir  در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است مهلت شرکت در مرحله نخست جشنواره کتابخوانی روشنا تا ۲ دی ماه می‌باشد و به برگزیدگان جوایز نفیسی از جمله ۱۴ سکه بهار آزادی، ۲۵ ربع سکه بهار آزادی، ۲۵ دستگاه موبایل، ۲۵۰ بسته نفیس فرهنگی و ۲۵۰ بسته نفیس گنجینه اهدا خواهد شد. جایزه مرحله نهایی این مسابقه یک دستگاه خودروی رانا در نظر گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.