قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

به رغم فشار غرب، منطقه در سیطره ایران است

العرب چاپ لندن؛
به رغم فشار غرب، منطقه در سیطره ایران است
«مقامات ایران با دقت در حال صدور انقلاب خود در منطقه هستند. تهران در حال اشراف بر کشورهایی است که غربی ها سالیان دراز مصالح خود را در سیطره پیدا کردن بر این کشورها می دیدند.»



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه العرب چاپ لندن نوشت: «سال هاست که ایران از سوی غربی ها محاصره اقتصادی شده و تحریم های دهه گذشته بر این کشور سایه انداخته است. در این میان غربی ها در نظر دارند تا از طریق مذاکرات هسته ای ایران را به زانو درآورند ولی با این همه، غربی ها تاکنون از به انزواء کشیدن ایران در منطقه بحث به میان نیاورده اند.»

 

 

این روزنامه بین المللی در ادامه نوشت: «مقامات ایران با دقت در حال صدور انقلاب خود در منطقه  هستند. تهران در حال اشراف بر کشورهایی است که غربی ها سالیان دراز مصالح خود را در سیطره پیدا کردن بر این کشورها می دیدند. کشور هایی مانند سوریه و عراق تحت اشراف ایران در حال حرکت هستند. از سویی هم قدرت در لبنان و یمن به دست گروه هایی افتاده است که توسط ایران خط دهی و سازماندهی می شوند.»

 

 

این روزنامه در ادامه نوشت: «مقامات ایران علی رغم سیاست های غرب، تاثیر خود را بر منطقه گذاشته اند. در این میان تنها کشورهای عربی هستند که قربانی نفوذ ایران در منطقه خواهند بود.»

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.