قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

صلابت بزرگ ایران، تغییر رویکرد عربستان

 

صلابت بزرگ ایران، تغییر رویکرد عربستان

افسران - صلابت بزرگ ایران،  تغییر رویکرد عربستان
شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدای لبنان برگزار شد، به حاثه دلخراش منا پرداخت و اعلام کرد: متاسفانه مراسم حج امسال به یک فاجعه مبدل شد و علت اصلی کشته شدن هزاران مسلمان تنها کوتاهی و اهمال کاری کسانی است که مدعی خادم الحرمینی هستند.

وی تاکید کرد: این فاجعه اتمام حجتی بود که اداره حج باید از دست آل سعود خارج شود، چرا که آنان نشان دادند توانایی و کفایت لازم برای خدمت به زائران خانه الهی را ندارند. اداره حج قطعا باید به سازمان همکاری اسلامی محول شود.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: آل سعود به جای اینکه به زائران خانه خدا خدمت کند، در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خوی جنایتگری خود را با کشتار مردم مظلوم یمن به نمایش گذاشته است. حادثه منا، لکه ننگ جدیدی بر پیشانی آل سعود است که در آن هزاران حج گذار، مظلومانه جان دادند.

شیخ صهیب حبلی ادامه داد: جای تعجب نیست که عربستان سعودی این حجم از جنایت را در منطقه انجام می دهد، چرا که مسؤولیت اداره بهار عربی و در حقیقت بهار آمریکایی در کشورهای اسلامی نیز با این رژیم است.

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: زمانی که عربستان سعودی در انجام وظایف خود در قبال جان باختگان ایرانی کوتاهی می کرد، سخنان مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای موجب شد که آل سعود مراقب رفتار خود باشد و به عواقب اقدامات خود فکر کند.

وی در پایان ضمن تسلیت به مردم ایران، اعلام کرد: عربستان به جای اینکه بخواهد با دلایل بی اساس ایران را متهم کند، باید موضعی جدی علیه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

برچسب‌ها: امام خامنه ای, بصیرت, عربستان, سازمان حج و اوقاف, خبر داغ داغ
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ .:. 20:21 PM .:. ذاکر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.