قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

حضور مردم در یوم الله 13 آبان دشمن شناسی آنها را نشان می‌دهد

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: حضور در مراسم یوم الله سیزده آبان از اهمیت بالایی برخوردار است و اثبات می‌کند که مردم ما بصیر و دشمن شناس خوبی هستند و علاوه بر تسلیم نشدن در مقابل دشمن، ارزش‌ها و باورهای خود را دنبال می‌کنند.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اهمیت یوم‌الله 13آبان، اظهار داشت: امسال در شرایط خاصی قرار داریم و آمریکا نیز از همه ظرفبت‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به رقم همه فشارهایی که ازسوی آمریکا و وابستگانش وارد شده توانسته از این فرصت استفاده کند و بر قدرت خود بیفزاید و امروز به‌ عنوان تعیین‌کننده و محور محسوب در منطقه می‌شود.

 

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با تاکید بر اینکه عمق راهبردی استراتژیک ایران تعیین‌کننده است، گفت: از سوی دیگر در حال ورود به مرحله اجرایی شدن برجام هستیم و آمریکایی‌ها نیز سعی دارند از این فرصت سوء استفاده کنند و از حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به کشور نفوذ کنند.

فروزنده در ادامه یادآور شد: آنها در حال محک زدن جامعه ما هستند و سعی دارند به این نتیجه برسند که آیا این جامعه ماهیت آمریکا را شناخته و یا اینکه آیا حساسیت جامعه نسبت به آنها از بین رفته است.

وی با بیان اینکه حضور در مراسم بزرگداشت یوم الله سیزده آبان و سردادن فریاد مرگ بر آمریکا چند پیام دارد، گفت: ما هرگز فراموش نمی‌کنیم آمریکا دشمن اصلی ماست و بدون شک آنها به دنبال براندازی انقلاب اسلامی هستند، ولی چون قدرت جمهوری اسلامی افزایش پیدا کرده طبیعتاً تاکتیک های خود را در خصوص جمهوری اسلامی تغییر داده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، گفت: حضور در مراسم یوم الله سیزده آبان از اهمیت بالایی برخوردار است و اثبات می‌کند که مردم ما بصیر و دشمن شناس خوبی هستند و علاوه بر تسلیم نشدن در مقابل دشمن، ارزش‌ها و باورهای خود را دنبال می‌کنند.

فروزنده با انتقاد از برخی جریانات سیاسی در داخل گفت: بعضاً اگر جریانی در داخل در خصوص رابطه با آمریکا دچار وادادگی شده، حرف اقلیتی می‌زند و نباید این اظهارات را جزء حرف اکثریت مردم محسوب کرد.

وی در پایان تاکید کرد: اکثریت مردم پشت سر رهبری هستند و به خوبی با ادله عقلانی معتقدند راهی جز مبارزه با آمریکا نداریم و دشمنی با آمریکا زمانی به پایان خواهد رسید که ما با قدرتمان را افزایش دهیم و این موضوع در صورتی محقق خواهد شد که با انسجام ملی و تولید علم، می‌توان آمریکا را کنترل کرد و در غیر این صورت آمریکا دست از سر جمهوری اسلامی بر نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.