قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

تداوم شعار "مرگ بر آمریکا" با روند خوب توافق هسته ای

سی بی اس نیوز گزارش داد:
تداوم شعار "مرگ بر آمریکا" با روند خوب توافق هسته ای  
در بیانیه ای که در روز دوشنبه صادر شد، تعداد زیادی از نمایندگان مجلس خواستار ادامه شعار "مرگ بر آمریکا" در سرتاسر کشور در سالگرد تسخیر سفارت آمریکا در تهران شدند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وب سایت خبری سی بی اس نیوز (cbsnews) در گزارشی با توجه به نزدیک بودن 13 آبان و بیانیه 192 نماینده مجلس مبنی بر لزوم تدام شعار مرگ بر آمریکا نوشت: رئیس برنامه اتمی ایران در روز دوشنبه اعلام کرد که ایران سانتریفیوژ های خود را بسته است تا به توافق هسته ای خود با غرب عمل کرده باشد.

این وب سایت آمریکایی افزود: گروه  1+5 و ایران در توافق هسته ای ماه ژولای به این توافق رسیدند که برای توقف برنامه هسته ای ایران به تدریج از تحریم های ایران بکاهند و طبق این توافق قرار شد که ایران دو سوم از سانتریفیوژ های خود را از خط خارج کند و همچنین ایران اورانیوم های غنی شده خود را از بین ببرد. البته بسیاری از منتقدان در ایران با انتقاد از این روند اعلام کردند که از کار انداختن سانتریفیوژ های ایران خیلی به سرعت انجام شده است. 

سی بی اس نیوز افزود: آمریکا نیز اعلام کرده است که بزودی کاهش تحریم های ایران را کلید خواهد زد و البته این بعد از تایید آژانس هسته ای ایران است. در حالی که توافق هسته ای به خوبی روند خود راطی کرده است اما نمایندگان مجلس در ایران همچنان در مورد روابط با آمریکا اظهار شک و تردید دارند. در بیانیه ای هم که در روز دوشنبه صادر شد، تعداد زیادی از نمایندگان مجلس خواستار ادامه شعار "مرگ بر آمریکا" در سرتاسر کشور در سالگرد تسخیر سفارت آمریکا در تهران شدند.

سی بی اس نیوز در پایان به بیانیه 192 نماینده مجلس اشاره کرد که اکثریت نمایندگان با رای خود اعلام کردند که ملت شهید پرور ایران آمادگی ممنوعیت شعار مرگ بر آمریکا را ندارند.

آنها همچنین اعلام کردند که این شعار علیه مردم آمریکا نیست و ما به آنها احترام می گذاریم و مردم ایران نیز به دنبال جنگ نیستند اما در حال حاضر سیاست های آمریکا علیه  منافع مردم ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.