قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

پوستر رسمی «روز جهانی حجاب» در سال 2016 +عکس

با تلاش انجمن «روز جهانی حجاب»؛
پوستر رسمی «روز جهانی حجاب» در سال 2016 +عکس

روز اول فوریه که به عنوان «روز جهانی حجاب» نا‌م‌گذاری شده است؛ در این روز زنان غیر مسلمان و حتی مسلمانانی که بطور معمول حجاب ندارند به استفاده از روسری دعوت می‌شوند.

پوستر رسمی «روز جهانی حجاب» در سال 2016 پوستر رسمی «روز جهانی حجاب» در سال 2016 +عکس

 

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، فعالان انجمن "روز جهانی حجاب" پوستر رسمی سال ۲۰۱۶ میلادی را رو‌نمایی کردند.



آنان از حامیان حجاب و فعالانی که در زمینه ترویج پوشش اسلامی و حق حجاب برای زنان مسلمان تلاش می‌کنند دعوت کردند تا با ترجمه مطالب این پوستر و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی گامی مؤثر برای شناساندن این روز به جهانیان بردارند.




در این پوستر به سه ویژگی برجسته زنان مسلمان یعنی «زیبایی، اعتماد به نفس و توانایی» در سایه حجاب اشاره و از همه زنان مسلمان و غیر مسلمان خواسته شده تا در روز اول فوریه به عنوان «روز جهانی حجاب» با انتشار هشتگ «World Hijab day» و «I Support Hijab» حمایت خود را از این کمپین نشان دهند.



گفتنی است روز اول فوریه به عنوان «روز جهانی حجاب» نا‌م‌گذاری شده است؛ در این روز زنان غیر مسلمان و حتی مسلمانانی که بطور معمول حجاب ندارند به استفاده از روسری دعوت می‌شوند.



هدف از این اقدام تشویق زنان به داشتن حجاب و تأکید بر حق زنان مسلمان برای حفظ پوشش اسلامی عنوان شده است؛ با توجه به حملات تروریستی داعش در اروپا و گسترش موج اسلام‌هراسی، روز جهانی حجاب در سال 2016 اهمیت بیشتر پیدا کرده است.

جبهه جهانی مستضعفین/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.