قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

راه‌انداختن جنگ‌های ترکیبی علیه ایران/ نباید به لبخندهای دشمن اعتماد کنیم

امیر سرتیپ دوم کیومرث‌ شرفی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه سیدالشهدا (ع) و فرماندهی تیپ 121 تکاوری لشکر 21 حمزه سیدالشهدا، با بیان اینکه نیروهای مسلح ما مدافعین سرسخت و مقاوم ولایت و حریم اسلام و حرم اهل‌بیت (ع) هستند، اظهار داشت: لشکریان به‌فرمان خدا دژهای تسخیرناپذیر امت‌اند و عزت دین و زینت رهبری و ولایت و راه‌های امن کشور هستند.

وی با بیان اینکه امروز ارتش و نیروهای مسلح ما مملو از جوانان مؤمن و فداکار است که خصیصه‌های رشادت و فداکاری را در خود دارند ادامه داد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ارتش امروز یک ارتش متدین و مردمی است و به‌عنوان ذوالفقار ولایت آماده فداکاری است.

این مسؤول بیان کرد: نیروهای مسلح ما دارای مشروعیت الهی هستند به این واسطه که در رأس همه نیروهای مسلح ولی‌فقیه زمان قرار دارد که در هیچ کجا نیروهای مسلح چنین شاخصه‌ای ندارند.


خبرگزاری فارس: راه‌انداختن جنگ‌های ترکیبی علیه ایران/ نباید به لبخندهای دشمن اعتماد کنیم

  

شرفی افزود: همه پیروزی‌هایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس و امروز در صحنه کارزار با نیروهای تکفیری به‌عنوان نیروهای مستشاری فداکاری کرده و به شهادت می‌رسند حول سه محور اسلام، ولایت و پشتیبانی مردم عزیز بوده است.

وی بابیان اینکه لشکریان به‌عنوان دژ تسخیرناپذیر که نیروهای مسلح هستند، اضافه کرد: تلاش دارند تحقق و اعتلا ببخشند کلمه‌الله را و به این دلیل با همه نیروهای مسلح دنیا فرق داریم و ادعا داریم دارای مشروعیت الهی هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش،خاطرنشان کرد: امروز افتخار و مدال نیروهای مسلح این است که فرمان از کسی می‌بریم که ولی‌فقیه آماده و شجاع آگاه و گوش‌به‌فرمان الهی است و امروز جوانان مؤمن و ولایت‌مداری که بدنه نیروهای مسلح هستند افتخار دارند که در دفاع از اسلام و حرم اهل‌بیت از هم سبقت می‌گیرند و داوطلب هستند کسانی که هشت سال دفاع مقدس را ندیدند اما امروز به عشق رهبری و ولایت داوطلبانه وارد صحنه می‌شوند.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه کینه دشمن به ما کم نشده و همیشگی است و نباید به لبخندهای دشمن اعتماد بکنیم، گفت: دشمنان امروز جنگ‌های ترکیبی را راه انداختند، جنگ‌های ترکیبی آمیزه‌ای از همه دسیسه‌هایی است که در طول سال‌ها علیه ما به کار بردند، باید هوشیار باشیم تا دشمنان را در تمام صحنه‌ها ناکام بگذاریم.

فرماندهان جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان و تیپ 121 تکاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز معرفی شدند.

امیرسرتیپ دوم ستاد غلامحسین ظهیرمالکی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه معرفی و از خدمات امیر نادر نجفی که به افتخار بازنشستگی نائل شده است، قدردانی شد.

امیر ظهیرمالکی با 31 سال سابقه خدمت در ارتش جمهوری اسلامی با 96 ماه حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و 15 درصد جانبازی، پیشتر به عنوان فرمانده تیپ 121 تکاور نیروی زمینی ارتش انجام وظیفه می‌کرد.

وی علاوه بر طی دوره‌های دانشکده افسری، فرماندهی و دوره عالی رسته ای، مربی دوره‌های تکاوری کوهستان نیز است.

همچنین در این مراسم، سرهنگ ستاد فرامرز کارگر که پیش از این جانشین فرمانده تیپ 121 تکاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بود، به عنوان فرمانده جدید این یگان منصوب و معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.