قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

امیر سرتیپ پوردستان خبر داد؛

 

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش از برگزاری مراسمی به‌منظور گرامی‌داشت یاد شهیدان سپهبد قرنی، سپهبد صیاد شیرازی و سپهبد سلیمانی، و با عنوان «سپهبدهای اخلاص» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ششمین قسمت از برنامه «ملک سلیمان» که به ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازد، به بیان خاطرات خود از این شهید بزرگوار و همچنین نقش ارتش در دفاع از حرم پرداخت.



https://aja.ir/Portal/picture/?1697019/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%BE-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86

  امیر پوردستان همچنین از برگزاری برنامه‌ای با عنوان «سپهبدهای اخلاص» توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خبر داد و گفت: این برنامه به‌منظور گرامی‌داشت یاد شهیدان سپهبد «محمد ولی قرنی»،سپهبد «علی صیاد شیرازی» و سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، سپهبد قرنی در سوم اردیبهشت ۱۳۵۸ به دست گروهک فرقان، سپهبد صیاد شیرازی در ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ توسط گروهک منافقین و سپهبد سلیمانی در ۱۳ دی ۱۳۹۸ توسط  تروریست‌های آمریکایی ترور شدند و به شهادت رسیدند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.