قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

جانشین نیروی هوایی ارتش درچهارمین گردهمایی روحانیون ارتش:

 

امیر سرتیپ واحدی در گردهمایی روحانیون ارتش گفت: کارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهان جنگ نرم هستند و با ارتقاء تدبیر و دانش خود تهدیدات دشمن را خنثی و با آن مقابله می کنند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حمید واحدی  جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در چهارمین گردهمایی روحانیون مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش  اظهار کرد: امروز به کمک و یاری نهاد عقیدتی سیاسی رابطه بسیار خوب و ارزنده ای میان عقیدتی سیاسی و فرماندهی به وجود آمده است و دو مجموعه بزرگ عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات به مثابه دوبال برای فرماندهی نیروی هوایی هستند.



https://aja.ir/Portal/picture/?1697036/3

  وی با اشاره به افزایش هجمه دشمن در جنگ نرم و شروع دو جنگ بزرگ اقتصادی و فرهنگی گفت: همه شما کارکنان و روحانیون عقیدتی سیاسی، فرماندهان جنگ نرم هستید و با تدبیر و ارتقاء دانش خود در زمینه جنگ نرم  ضمن مقابله با دشمن، تهدیدی هم برای دشمنان میهن عزیزمان باشید.

جانشین نیروی هوایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: ما باید در همه زمینه ها قدرتمند باشیم واین قدرتمند بودن برای جلوگیری از تهدید هاست، ولی در حوزه جنگ نرم و رسانه ای ما باید به دشمن حمله کنیم و نگذاریم آن ها ما را مورد حمله قرار دهند .

وی با بیان اینکه شما روحانیون برای عامه مردم و به خصوص برای نسل جوان الگو هستید و اگر ما بتوانیم حتی یک جوان را در یگان نجات دهیم کار ارزشمندی انجام داده ایم خاطرنشان کرد: این امر مهم محقق نخواهد شد، مگر با ساده زیستی و در نظر داشتن خدا در همه امور و د راین راستا فرماندهی به کمک شما عزیزان جوسازی ها ی صورت گرفته را خنثی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در خصوص مسائل فرهنگی هرکاری انجام دهیم سرمایه گذاری است و نباید به چشم هزینه به آن نگاه کرد و تمام سرمایه گذاری های ما باید در راستای رضای خدا و فرمایشات مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.