قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح:

 

سردار سرتیپ علی عبداللهی درجریان  بازدید از منطقه پدافند هوایی اصفهان با حضور در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده تمام عیار و کم نظیر بود گفت: حاج قاسم با تمام وجود عاشق چنین شهادتی بود و به آن رسید.

سردار سرتیپ علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی متعلق به کل نیروهای مسلح بوده و خواهد بود گفت: سیره و روش شخصیت بزرگی همچون قاسم سلیمانی، الگو و اسوه همه فرماندهان اعم از سپاهی و ارتشی است و همه باید در این مسیر پرفیض به او اقتدا کنند.



https://aja.ir/Portal/picture/?1697157/1

  وی همچنین با بیان اینکه خون به ناحق ریخته شده شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، به مراتب بیشتر از زمان حیات ایشان جبهه مقاومت اسلامی را تقویت خواهد کرد، افزود: آنچه تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی را به یک تشییعی بی نظیر در طول تاریخ کشور مبدل کرده است ناشی از اخلاص و جایگاه رفیع این فرمانده بزرگ نزد خداوند متعال است.

وی تأسی و الگو پذیری از این فرمانده عزیز را یک توفیق الهی قلمداد کرد و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام وجود عاشق چنین شهادتی بود و به آن رسید.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنرانی خود، نیروی پدافند هوایی را خط مقدم دفاع از کشور قلمداد کرد و گفت: اقدامات مهمی که از زمان تشکیل پدافند هوایی صورت گرفته همگی در جهت تقویت و پیشرفت این نیروی راهبردی بوده است.

در  جریان این بازدید امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی، سردار عبدالهی را همراهی  می کردند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.