قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

 

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت مردم را یکی از ارکان حفظ اعتبار و مشروعیت نظام و انقلاب دانست و گفت: حضور مردم در صحنه، مهر تأیید دیگری به مشروعیت نظام و انقلاب است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، جلسه آگاهسازی سیاسی با حضور امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی هوایی در مسجد النبی ستاد نهاجا برگزار شد.

حجت الاسلام جلیلی صفت در این جلسه ضمن مرور تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب های زیادی در جهان اتفاق می افتد و امری طبیعی است ولی انقلابی که در کشور ما رخ داد، ویژگی های منحصر به فردی داشت و آن، ارکان اصلی این انقلاب یعنی رهبری دینی انقلاب، ایثار و فداکاری مردم با انگیزه دین محوری و دینی بودن این انقلاب است.


https://aja.ir/Portal/picture/?1697159/%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B5%D9%81%D8%AA

  

وی با اشاره به حوادث روزهای منتهی به پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی و شکست آمریکا در صحرای طبس ادامه داد: مردم در آن روزها با تمام ظرفیت و توان و با نهایت ایثار و گذشت پای انقلاب ایستادند و از هیچ کمکی برای به پیروزی رسیدن این انقلاب دریغ نکردند. پس از پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی باعث شد استکبار جهانی بیشتر از قبل از ما خشمگین شود و زمین گیر شدن آمریکایی ها در صحرای طبس نشانه دیگری بر حقانیت این انقلاب بود و نشان داد خدا نگهدار و پشتیبان این انقلاب است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و نقش نیروی هوایی افزود: جنگ تحمیلی جنگ احزاب بود و همه کشورهای غربی، استکبار جهانی و صهیونیست به صدام کمک مالی و تسلیحاتی می کردند و ما با دست خالی و با شجاعت، ایثار و فداکاری هشت سال در جبهه های نبرد جنگیدیم که نمونه آن در روزهای اوایل جنگ، نقش بی بدیل نیروی هوایی و تیزپروازان شجاع نیروی هوایی در عقب راندن دشمن از مرزهای کشور عزیزمان و همچنین غرش هواپیماهای نیروی هوایی در عملیات مرصاد بود.

  وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی ادادمه داد: سردار سلیمانی نماد آبرو، عزت و حفاظت از مرزها و حیثیت ایران بود و آمریکا با نهایت زبونی و خواری و هنگامی که در جبهه نبرد حریف رشادت های آن سردار بزرگ نشد دست به ترور ناجوانمردانه وی زد و نکته مهم و اساسی این است که داعش برای نابودی ایران در این منطقه تاسیس شد و سرانجام با تدابیر و دورنگری رهبر انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم شکست خورد.

حجت الاسلام جلیلی صفت افزود: در طول عمر استکبار هیچ کشوری به آمریکا کوچک ترین تعرضی نکرده بود و حمله ما به بزرگ ترین پایگاه آمریکا یعنی عین الاسد بار دیگر ابهت استکبار را درهم شکست و پیام خوبی برای کسانی بود که مخالف تولید موشک و تسلیحات نظامی بودند، چرا که عزت و افتخار منوط به داشتن سلاح بازدارنده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: دشمن مدتی است که از طریق رسانه های بیگانه به دنبال فضاسازی و جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات است ولی فراموش کرده اند که مردم یکی از ارکان حفظ نظام و انقلاب هستند و حضور مردم در صحنه و در پای صندوق های رأی، مهر تءیید دیگری به اعتبار و مشروعیت نظام است.

وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد فرد اصلح افزود: ویژگی هایی مانند متدین بودن، شجاع و نترس بودن و دفاع از کشور درروزهای سخت از ویژگی های فرد اصلح است و ما مجلسی انقلابی می خواهیم چون فقط یک مجلس انقلابی قادر به دفاع از کشور و مردمی انقلابی است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ما امن ترین کشور در  ناامن ترین منطقه دنیاست و این چیزی است که دشمن را خشمگین تر از گذشته کرده است و همه ما با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بار دیگر به دشمنان این نظام و انقلاب نشان خواهیم داد که ما از نسل مردم سال 1357 و امانت‌دار شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز هستیم و باید با حفظ انقلاب، آن را به نسل جوان بعد از خود به امانت بدهیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.