قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد؛

دیدار فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با رئیس اداره بهزیستی سیرجان

 
به مناسبت چهلمین سال تأسیس سازمان بهزیستی کشور، ناخدایکم محمدی با حضور در ساختمان مرکزی اداره بهزیستی شهرستان سیرجان با خانم مهتاب حسینی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، همزمان با چهلمین سال تأسیس سازمان بهزیستی کشور، ناخدایکم محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی مستقر در سیرجان، با خانم حسینی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
ناخدایکم محمدی در این دیدار ضمن خدا قوت به کارکنان خدوم اداره بهزیستی شهرستان سیرجان، گفت: این اداره، خدمات ارزشمندی را به اقشار نیازمند از جمله زنان و کودکان بی سرپرست و نیز توانبخشی معلولان جسمی و ذهنی با توجه به حفظ ارزشها و کرامت والای انسانی در راستای کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی ارائه می نماید که تمام این فعالیتها به معنای واقعی ایثار و جهاد محسوب می شود.



https://aja.ir/Picture/ShowPicture.aspx?ID=1f4cef5f-fe63-49ba-8baf-3b6538af69ab
  وی تاکید کرد: مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان طرح توانمند سازی و اشتغال مددجویان بهزیستی در بیمارستان و فروشگاه‌های مشارکتی را در دستور کار خود داده تا به نحو مطلوب از استعداد این عزیزان قسمت‌های مختلف استفاده کند.
خانم دکتر حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیرجان نیز ضمن قدردانی از حضور و همکاری مستمر فرماندهان ارشد نداجا در این شهرستان با اداره بهزیستی، گفت: نیروی دریایی ارتش همواره با کمک مستمر و خالصانه خود به این مجموعه و با حمایت های مالی، فرهنگی و غیره نقش موثری در فعالیت‌های بهزیستی دارد.
وی افزود: ارتش، پشتوانه قدرتمندی برای امنیت کشور است و وجود امنیت از مفاهیم ارزشمندی است که برای تمام آحاد جامعه مهم و حیاتی محسوب می شود .
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.