قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

صبح امروز و با حضور بیش از یکهزار داوطلب؛آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد


 آزمون ورودی سی و یکمین دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور بیش از یک هزار نفر از افسران ارشد واجد شرایط عمومی و اختصاصی نیروهای مسلح، در این دانشگاه برگزار شد.


  به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در حاشیه بازدید از محل برگزاری این آزمون در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش، گفت: آزمون کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس ارتش برای سال تحصیلی 1399-1400 با حضور داوطلبانی از نیروها و سازمان های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح در روزهای 16 و 17 مرداد ماه برنامه ریزی شده و در حال برگزاری است.
وی افزود: در این آزمون داوطلبان در شاخه های زمینی ،هوایی ،پدافند هوایی ،دریایی ، جنگال و سایبری و نیز شاخه های انسانی، مالی، آماد و پشتیبانی و آموزش به رقابت علمی می پردازند.
امیر ولیوند تصریح کرد: دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی، بالاترین سطح آموزش های عملیاتی و تاکتیکی در نیروهای مسلح است و دانش آموختگان این دوره، مهارت های لازم برای انجام طرح ریزی‌های نظامی مشترک و قابلیت و صلاحیت عهده گیری مسئولیت های فرماندهی و ستاد یگان های عمده نیروهای مسلح را به دست می‌آورند.
امیر سرتیپ ولیوند در ادامه گفت: پذیرفته شدگان این آزمون باید برای کسب کرسی دانشجویی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در مرحله دوم در مصاحبه حضوری شرکت کنند.
امیر ولیوند در پایان تاکید کرد: این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از  سوی قرارگاه پدافند زیستی ارتش و با حضور و نظارت نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در حال برگزاری است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.