قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

تمرین آموزشی پرواز در شب با بالگردهای 214 و 206 هوانیروز انجام شد

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان گفت: تمرین آموزشی پرواز در شب این پایگاه با بالگردهای 214 و 206به منظور ارتقای سطح آموزش و شناسایی باند پروازی، با موفقیت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ خلبان اعتمادزاده فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان افزود: به منظور حفظ و ارتقاء رزمی خلبانان و کادر فنی تمرین آموزشی پرواز در شب این پایگاه با حضور خلبانان مومن و متعهد با موفقیت انجام شد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از ماموریت های هوانیروز، انجام عملیات های پروازی در شب است، افزود: به منظور ارتقای آمادگی خلبانان و کادر فنی در ماموریت های شبانه، تمرین های آموزشی پرواز در شب، به طور مستمر در تمامی پایگاه های هوانیروز کشور انجام می شود و پایگاه هوانیروز کرمان نیز توانست این ماموریت را به نحو شایسته برگزار کند.
سرهنگ خلبان اعتمادزاده هدف از این تمرین شبانه را اجرای آموزش پروازی در دل شب خواند و تاکید کرد: در راستای بالا بردن کیفیت آموزش و توان اجرای عملیات در شب و همچنین انتقال تجربه به خلبانان جوان و کادر فنی، تمرین پرواز در شب با بالگردهای 206 و 214 با موفقیت کامل و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده انجام شد.
 
https://aja.ir/Picture/ShowPicture.aspx?ID=9ded2d2f-1dd1-4fd2-88a8-295bbfaacc25
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.