قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا:

ولایی بودن و حاکمیت تفکر توحیدی از بارزترین خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی ایران است

 
امیر سرتیپ دوم حاجیلو گفت: ولایی بودن، حاکمیت تفکر توحیدی، حرکت کردن بر اساس منویات دین مبین اسلام و قرآن از بارزترین خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، وی که در هجدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا در ارومیه سخن می گفت، افزود: ممتاز شدن سخت و ممتاز ماندن سخت‌تر است و ما باید در همه حوزه‌ها ممتاز باشیم بالاخص در حوزه خانواده که دشمنان در این حوزه به شدت مشغول فعالیت هستند.


https://aja.ir/Picture/ShowPicture.aspx?ID=b72f4241-9d27-41aa-aa20-d27adaa1dbf4
  رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: امروز کشور در معرض جنگ نرم قرار دارد و باید فضای مجازی به‌درستی مدیریت شود چرا که اگر فضای مجازی مدیریت نشود مسموم کننده خواهد بود و جوانان ما در این فضا مستعد آسیب و ضربه هستند.
وی با تاکید بر اینکه امروز از لحاظ تجهیزات و امکانات نظامی به جایی رسیده‌ایم که دشمن دیگر توان تهاجم نظامی را به کشور ما را ندارد، افزود: به همین دلیل دشمن شیوه و ابزار خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران تغییر داده‌ و ما هم باید با قدرت به مقابله با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی برویم.
حجت الاسلام جاهد در ادامه با بیان اینکه گرانی، سختی‌ها، مشکلات معیشتی و بیماری کرونا عرصه را بر مردم تنگ کرده است، افزود: باید بدانیم بعد از هر سختی گشایشی خواهد بود و این وعده پروردگار است و ما باید در هر جایگاه، پُست و مقامی که هستیم در کارهای خیر از همدیگر سبقت بگیریم و این تلاش برای کار خیر بی اجر و پاداش نخواهد بود یا در این دنیا خداوند عنایت خواهد کرد و یا برای آخرت ذخیره ما خواهد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.