قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار:

با نگاه به توانایی جوانان متخصص انقلابی به موفقیت در صنایع دفاعی دست پیدا کرده ایم

 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود، گوش به فرامین مقام معظم رهبری بودن و نگاه به داخل را از رموز موفقیت صنایع دفاعی کشور برشمرد و تاکید کرد: با نگاه به توانایی جوانان متخصص انقلابی به این موفقیت‌ها در صنایع دفاعی و بویژه صنایع موشکی دست پیدا کرده ایم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد غفاری، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود با اشاره به بیانات گره‌گشای مقام معظم رهبری در دیدار تصویری اخیر با هیئت دولت، گفت: صنایع دفاعی از جمله صنایعی است که علی رغم تحریم‌ها موفقیت‌های زیادی در آن کسب کردیم.


https://aja.ir/Picture/ShowPicture.aspx?ID=18e54016-792e-484b-8c34-3a5d3297108c
  وی ادامه داد: اگر بتوانیم در حوزه‌های دیگر به جوانان متخصص انقلابی اعتماد کنیم می‌توانیم مشکلات را حل نماییم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود بر دانش بنیان کردن صنایع کشور نیز تأکید کرد و افزود: باید به سمت موضوعات تحقیق و تفحص رو بیاوریم و قطعات مورد نیاز در صنایع مختلف بویژه خودروسازی را تولید کنیم.
امیر سرتیپ دوم غفاری راهبرد مقام معظم رهبری در بحث ورود نهضت قطعه سازی صنایع دفاعی در حل مشکلات صنعت خودروسازی را نشان از آگاهی ایشان از ظرفیت‌های صنایع دفاعی کشور دانست و تصریح کرد: باید این راهبرد‌ها را به صورت عملی اجرا کرد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «دفاع مقدس گنجینه گران بهایی است که باید حفظ شود و از آن استفاده کنیم»، استخراج درست از این گنجیه را حلال مشکلات برشمرد و افزود: باید در حوزه‌های مختلف از این میراث ارزشمند در حوزه مدیریت و مخصوصأ صنایع استفاده کرد.
وی با بیان اینکه می‌توانیم از این نهضت جهت حل مشکلات سایر حوزه ها و صنایع دیگر استفاده کنیم، اضافه کرد: قطعأ با رجوع به گنجیه دفاع مقدس می‌توان موفقیت‌های زیادی کسب نمود.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.