قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

امیر سرتیپ دوم شفیعی:

رزمایش کمک مومنانه توسط قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش برگزار شد

 
 
همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان(ع)  قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش کمک های مومنانه خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی قرارگاه پدافند زیستی آجا، به صورت بسته های کمک معیشتی در اختیار نیازمندان قرار داد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم احمد شفیعی، فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش با اعلام خبر فوق افزود: در راستای تدابیر اتخاذ شده برای کمک های معیشتی به افراد آسیب دیده ناشی از پیامدهای مختلف شیوع ویروس کرونا در کشور در قالب رزمایش کمک مومنانه به لطف و مدد الهی، ارتش جمهوری اسلامی ایران در موضوع کمک به هم میهنان آسیب پذیر جزو پیشگامان این عرصه بوده است .

  وی همچنین گفت: توجه و کمک به کارکنان آسیب پذیر نیز از ابتدای سال 1397 به طور نظام مند در دستور کار قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش قرار گرفته است که پس از شناسایی کارکنان معسر بصورت ماهانه کمک های مالی اعطا شده که البته قرارگاه پشتیبانی این را بخشی از وظایف خود در قبال کارکنان خدوم و زحمتکش می داند.
 فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش تصریح کرد: در کنار این موارد قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش تلاش کرده است که ضمن رعایت شأن و حرمت عزیزان پایور و وظیفه، در حد مقدورات به کارکنانی که متحمل رنج ناشی از نگهداری بیماران صعب العلاج و تهیه دارو هستند نیز کمک های مالی ماهانه اعطا نماید.
وی خاطرنشان کرد: ما همواره خود را مدیون تلاش و ایثارگرهای کارکنان زحمت کش می دانیم و تأکید فرمانده کل ارتش نیز بر این بوده است که بتوانیم تا حد امکان  بخشی از مشکلات معیشتی کارکنان را بر طرف و با ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه موانع و مشکلات، زمینه شکوفایی و بروز استعداد ها و توانمندی های شغلی آنها را فراهم نماییم.
امیر شفیعی رنگ آمیزی نمای داخلی و خارجی بلوک های مجتمع های مسکونی، احداث درمانگاه، احداث پارک سلامت و تفرجگاه خانوادگی، احداث مجتمع خدمات خودرویی، احداث  بازارچه رفاهی، افتتاح فروشگاه های زنجیره ای و احداث کارگاه های اشتغال آفرینی در کوی های سازمانی ستاد ارتش را بخش دیگری از اقدامات ارزشمند قرارگاه پشتیبانی این ستاد در راستای ارتقاء توان معیشتی و خدمات رسانی حداکثری به کارکنان و خانواده های آنان اعلام کرد.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.