قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

امیر سرتیپ دوم شیخ در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش:

دانشجویان دانشگاه های افسری به مرحله ای از فداکاری رسیده اند تا از ارزش ها و آرمان های ملی دفاع کنند

 
معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع هجدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت جوادالائمه(ع) نزاجا خطاب به دانشجویان گفت: شما با ورود به ارتش و پوشیدن آگاهانه لباس مقدس سربازی، به مرحله ای از فداکاری و از خودگذشتگی رسیده اید  تا از  آرمان ها و ارزش های ملی دفاع کنید.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح تامین کننده امنیت مردم کشور هستند، افزود: امید، امنیت و اعتماد محصول نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در همه حوادث در کنار ملت ایستاد‌ه‌اند تا مبادا مردم کوچکترین نگرانی را احساس کنند.


https://aja.ir/Picture/ShowPicture.aspx?ID=9ee60571-1adc-48f1-b135-d39c4bb80d0a
  امیر شیخ خطاب به دانشجویان ادامه داد: امروز شما به درجه‌ای از کمال رسیده‌اید، آگاهانه لباسی را به تن پوشیده‌اید تا از آرمان‌ها و ارزش‌های ملی دفاع کنید، تمام مدافعین ما زمانی که به بلوغ رسیده‌اند به مرحله جدیدی بنام ازخود گذشتگی دست یافته اند، شما دانشجویان نیز امروز با ورود به ارتش جمهوری اسلامی ایران به مرحله ازخودگذشتگی و فداکاری رسیده‌اید .
معاون تربیت و آموزش ارتش با اشاره به اعطای نشان فداکاری و ایثار از سوی مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) به دانشگاه افسری امام علی (ع)، تصریح کرد: دانشگاه افسری امام علی(ع) به عنوان سکان‌دار تربیت دانشجویان ارتش مورد اعتماد‌ترین مرکز برای تربیت نیروی انسانی ارزشی و ولایت مدار است که فرماندهی معظم کل قوا نشان ایثار و فداکاری را به آن اعطا کرد.
   وی در بخش دیگری از سخنانش، عزت، شرف و دفاع از دین را ارزشی‌ترین محرک در سطح دنیا دانست و افزود: ما افتخار می‌کنیم که سرباز نظامی هستیم که عزت و شرف مسیر مهم زندگی است، لباس بر تن کرده‌ایم تا از ارزشها دفاع کنیم، مهمترین ارزش ها، ارزش های دینی و مذهبی است.
امیر شیخ به وظایف ارتش در قانون اساسی اشاره کرد و گفت: برابر اصل 143 قانون اساسی، ارتش جمهوری اسلامی ایران حفاظت و پاسداری از تمامیت ارضی، استقلال و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد. شما باید با چشمان باز و بیدار از این حریم ولایی محافظت کنید. اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده است به خاطر این است که ما ملت امام حسین(ع) هستیم و تحت هیچ شرایطی ظلم را نمی‌پذیریم.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.