قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

فرمانده هوانیروز ارتش عراق:


به گزارش میثاق نیوز


فرمانده هوانیروز ارتش عراق: تلاش ایران برای از بین بردن داعش را فراموش نمی‌کنیم


سرلشکر ستاد سمیر زکی حسین گفت: تلاش رزمندگان و فرماندهان مستشاری ایرانی برای از بین بردن داعش در عراق را فراموش نمی‌کنیم.


سرلشکر ستاد «سمیر زکی حسین» فرمانده هوانیروز ارتش عراق عصر امروز (یکشنبه) در دیدار با امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر گذشته خود به ایران و بازدید از توانمندی‌های دفاعی کشومان اظهار کرد: پیشرفت‌های ایران بسیار خوب است و من نسبت به گذشته واقعا شگفت زده شدم، قدرت تسلیحاتی ایران شگفت‌آور است و ایران برای ما به عنوان کشور دوست و برادر باعث افتخار است.


 برچسب ها : ارتش , تشکر مقامات نظامی عراق از ایران , میثاق نیوز , نابودی داعش , هوانیروز قهرمان 

 

وی ادامه داد: اینکه برادران ایرانی اینگونه در صنایع دفاعی پیشرفت داشته‌اند و به سطح بسیار بالایی رسیده‌اند برای ما موجب امیدواری است.


فرمانده هوانیروز ارتش عراق گفت: سفر گذشته من به ایران زمانی بود که شهر‌های عراق به دست داعش سقوط می‌کرد و برادران ایرانی در زمینه مبارزه با داعش واقعا به ما کمک کردند و این بزرگواری ایرانی‌ها هیچ وقت فراموش نمی‌شود.


سرلشکر زکی حسین گفت: ایران و عراق باهم مشترکات بسیاری دارند و این مشترکات نشان دهنده سطح بالای روابط دو ملت است.


وی با اشاره به اقدامات گسترده سردار شهید سلیمانی در مقابله با داعش گفت: من تاکنون فرمانده‌ای در این سطح و با این تواضع و شجاعت و فروتنی ندیده‌ام و باید بگوئیم که تنها ایرانی‌ها این شهید و فرمانده بزرگ را از دست نداده‌اند بلکه ما عراقی‌ها هم برادر و فرماندهی بزرگ را در کنار شهید ابو مهدی مهندس را از دست داده‌ایم.


فرمانده هوانیروز ارتش عراق گفت: گسترش روابط و همکاری‌ها مورد نظر ماست و ما می‌خواهیم سطح تعاملات بیشتر از قبل باشد.


وی در پایان تصریح کرد: ما هیچگاه کمک‌های ایران را فراموش نمی‌کنیم، زیرا برادران ما در ایران جانشان را در راه کمک به ملت ما از دست دادند.


انتهای پیام /





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.