قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

سرلشکر موسوی


به گزارش میثاق نیوز


سرلشکر موسوی: ارتش همواره در کنار مردم بوده است


فرمانده کل ارتش از وضعیت و نحوه آموزش دانش‌آموزان دوره رزم مقدماتی آموزشگاه‌های نظامی ارتش در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی بازدید کرد.


 برچسب ها : ارتش , ارتش فدایی ملت , امیر موسوی , میثاق نیوز


  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، در جمع فرماندهان و دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش که در حال طی دوره آموزش رزم مقدماتی در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی هستند گفت: آینده کشور و ارتش متعلق به شما جوانان است.


وی با تأکید بر تأثیر بالای دیدارهای چهره به چهره توسط روحانیون و پیشکسوتان با کارکنان وظیفه افزود: تبیین و تشریح عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تحت عنوان دوره تئوری معارف جنگ، برای کارکنان وظیفه تأثیر بسزایی در ارائه تصویر چهره درخشان و ایثارگر ارتش دارد.


سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه جبهه‌ها چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن، در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه همواره در کنار ملت شریف ایران اسلامی و در خط مقدم بوده، امروز هم در مصاف با این بیماری مرموز و منحوس، توان و ظرفیت بهداشتی و درمانی خود را برای کمک به مردم عزیزمان پای کار آورده است.


فرمانده کل ارتش تصریح کرد: افرادی که آموزش‌های لازم را در این مرکز سپری می‌کنند غالباً نخبگان و آینده‌سازان کشور هستند. بنابراین لازم است از این موقعیت به خوبی استفاده شود تا نقش ارتش را در تمامی عرصه ها بشناسند.


انتهای پیام/




 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.