قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

اولین بیمارستان فوق تخصصی ویژه بانوان در ارتش راه اندازی خواهد شد


به گزارش میثاق نیوز


اولین بیمارستان فوق تخصصی ویژه بانوان در ارتش راه اندازی خواهد شد


به گزارش  میثاق نیوز روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش اجرایی شدن طرح انطباق(به کارگیری افراد در تخصص های مرتبط با خود ) که با حضور روسای بیمارستان های این نیرو در تهران برگزار شد، گفت : فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص به کارگیری نفرات در مشاغل، فرمودند؛ “کار را به انسان های متعهد و کاردان بسپارید” تعهد سرمنشا اجرایی شدن تمامی برنامه ها و فعالیت های یک انسان متخصص است .



 برچسب ها : امیر حیدری , بیمارستان , میثاق نیوز


  وی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح انطباق در نیروی زمینی ارتش به یک الگو تبدیل خواهد شد، افزود: مسئولین و کارکنان ارزشمندی را در اداره بهداشت و درمان این نیرو داریم که هر کار غیر ممکنی را تا کنون توانسته اند ممکن سازند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه طرح انطباق یکی از کارهای مهم است که قطعا با حضور موثر و همدلی کارکنان ارتش تحقق پیدا خواهد کرد، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش با سرعت بسیار مطلوبی در جهت ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی گام برداشته و تا کنون نیز به دستاوردهای مهمی رسیده است که با اجرایی شدن طرح انطباق در سطح این نیرو تحولی عظیم در حوزه عفاف، حجاب و دستاوردی مهم را شاهد خواهیم بود .

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه باید یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ویژه بانوان در نیروی زمینی ارتش داشته باشیم خاطر نشان کرد: به لطف خداوند منان و همکاری صمیمانه تمامی مسئولین در سال آینده بیمارستان هاجر(س) به یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ویژه بانوان تبدیل خواهد شد.

وی در پایان گفت: به مناسبت سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت طرح انطباق را با نام ” حضرت امام موسی کاظم(ع)” نامگذاری می کنیم، ان شاالله به حرمت این امام همام در این طرح موفق خواهیم بود .




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.