قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

تشکر رئیس مجلس از رهبر معظم انقلاب


به گزارش میثاق نیوز


تشکر رئیس مجلس از رهبر معظم انقلاب


 آقای قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: وظیفه خود می‌دانم در شروع جلسه تقدیر و تشکر کنم از اینکه مقام معظم رهبری این منت را بر یکایک ما نمایندگان گذاشتند و دعوت ما را پذیرفتند که بلافاصله بعد از اولین روز از آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم توفیق داشتیم در محضر ایشان باشیم.


وی تاکید کرد: وظیفه دارم از رهنمود‌ها و هدایت‌های ایشان در عملکرد مجلس تشکر کنم، همین جا به محضر ایشان و ملت عزیز و شریف ایران عرض می‌کنم ما فرامین، دستورات و رهنمود‌های ایشان را در حوزه‌ای که مربوط به رفتار یکایک ما در حوزه نمایندگی است رعایت خواهیم کرد.


رئیس مجلس گفت: این نکات را تکلیف قانونی و شرعی خودمان می‌دانیم، آن‌ها را به کار خواهیم بست و به آن توجه خواهیم کرد.


اقای قالیباف تاکید کرد: ثابت خواهیم کرد که این نکات را در رفتار، گفتار و عمل مان اجرا می‌کنیم و در خدمت مردم عزیزمان برای تحقق حل مشکلات مردم خواهیم بود. وظیفه داشتم این تشکر را از طرف تک تک نمایندگان و هیات رئیسه اعلام کنم.


 برچسب ها : تشکر رئیس مجلس از رهبر معظم انقلاب , رئیس مجلس , قالیباف , میثاق نیوز



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.