قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز ارتش:

نقش عقیدتی سیاسی‌ها در ارتش غیرقابل انکار و ستودنی است

 
امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی با اشاره به جایگاه عقیدتی سیاسی در ارتش گفت: نقش عقیدتی سیاسی‌ها در ارتش برای حرکت کارکنان به سمت ارزش‌های اخلاقی غیرقابل انکار و ستودنی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با کارکنان عقیدتی سیاسی این یگان و تقدیر از زحمات آنها گفت: نقش عقیدتی سیاسی‌ها در ارتش برای حرکت کارکنان به سمت ارزش‌های اخلاقی غیرقابل انکار و ستودنی است چراکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در داشتن ارتشی الهی با اعتقادات و تفکرات دینی و انقلابی مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی عزیزان عقیدتی سیاسی است.
  وی با اشاره به توفیقات متعدد عقیدتی سیاسی پایگاه شهید فکوری در جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی، این موفقیت‌ها را محصول تلاش و همدلی کارکنان مجموعه عقیدتی سیاسی دانست و تصریح کرد: این موفقیت‌ها مسئولیت‌های ما را بیش از گذشته می‌کند و همه ما باید تلاش کنیم تا ضمن عمل به آموزه‌های دینی، اخلاقی و قرآنی، این دستاوردها را تداوم ببخشیم.
امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی در ادامه با حضور در مجموعه عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید فکوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف با مسئولان و کارکنان این مجموعه گفت‌وگو کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.