قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل
قاصدک

قاصدک

اخبار و اطلاع رسانی و تحلیل

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش:سامانه‌های جدید به سازمان رزم پدافند هوایی ارتش ملحق می‌شود


رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش از الحاق سامانه‌های جدید به سازمان رزم پدافند هوایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم صمد آقامحمدی، رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: سامانه‌های ارتقاء یافته پدافندی و سامانه‌های جدید میان‌بُرد و دوربُرد بعد از تست عملیاتی به سازمان رزم این نیرو ملحق می‌شوند.

وی افزود: سامانه‌های شبیه‌ساز کاملا بومی که توسط متخصصان فنی و تلاشگر داخلی ساخته شده و جزو الزامات آموزشی هم است، روند رو به رشد و مطلوبی را در به‌کارگیری سامانه‌های راداری و موشکی به وجود آورده است.


  رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پهپاد یکی از مولفه‌های قدرت نوین در دنیای امروز است گفت: رزمایش پهپادی اخیر ارتش با ماموریت‌های مختلف تجسس، کشف، شناسایی، رهگیری، درگیری، انهدام و ... اخطاری جدی و قاطع برای بیگانگانی است که فکر تجاوز و نفوذ به خاک ایران اسلامی را دارند.

امیر سرتیپ دوم آقامحمدی خاطرنشان کرد: هم‌افزایی، تعامل، تبادل اطلاعات و همکاری خوبی بین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش و سایر سازمان‌های نظامی، مراکز علمی - دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان برقرار است که این امر موجب ایجاد روند رو به جلو و پیشرفت فزاینده‌ای در نیروی پدافند هوایی ارتش شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.